“Gezellig en goed restaurant!”
Beoordeling van ARK Kitchen Bar

ARK Kitchen Bar
Geclassificeerd als nr. 12 van 34 Restaurants in Agios Gordios
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was erg gezellig ingericht. Het eten was erg lekker en veel. De bediening was ook goed en hebben leuk praatje gemaakt, vriendelijke mensen. Zeker wel de moeite waard om hier te te gaan eten zowel ontbijt als avond eten. De bediening op het strand overdag is ook goed.

2 oktober 2017 beoordeeld

Wij hebben hier de eerste en de laatste avond van onze vakantie gegeten. Allebei goed bevallen, grote porties vergeleken met andere restaurants waar we gegeten hebben. Alles was erg lekker en goede service.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super relaxed een hapje eten. Vandaag zwaarvis gegeten. Heerlijk gegrild, lekkere verse groenten erbij. De sfeer is top, vlakbij het strand, gezellig aangeklede bar. Het personeel werkt op het gemak dus neem je tijd ervoor.
5 jaar geleden zijn we daar geweest, toen was het top... ze hebben geen pluimen verloren. Zeer goed.

21 augustus 2017 beoordeeld

Wij starten s'morgens op het strand met verse jus..dit wordt gebracht door een uiterst vriendelijke jongen. Voor de lunch gaan wij lekker boven op hun terras zitten met uitzicht over zee. Heerlijke salade's en club sandwich. Vriendelijke bediening en service (ivm wespen plaatsen ze potjes koffie die ze aansteken). Ook belangrijk..schone toiletten.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gedineerd tijdens onze vakantie in Corfu, voorgerecht was een heerlijke pita met kaas en knoflook, daarna een pasta carbonara en een Grieks gerecht. Daarna werd ons niet gevraagd of ons eten in orde was, ons werd niet gevraagd of we de dessertkaart wouden, tijdens het afruimen van de borden en later bij het afruimen van het zoutstel weer niks gevraagd. Na een halfuur hebben we maar betaald.

Reizigers die ARK Kitchen Bar bekeken, bekeken ook

Agios Gordios, Corfu

In ARK Kitchen Bar geweest? Deel je ervaringen!