“Sfeervol en echt Grieks”
Beoordeling van Alexis Restaurant

Alexis Restaurant
Geclassificeerd als nr. 21 van 34 Restaurants in Agios Gordios
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier doen ze er alles aan om het je naar de zin te maken. Wordt door de familie gerund met veel passie. Nooit zoveel wijn in 1 glas gekregen!

6 oktober 2016 beoordeeld

Menselijke prijzen en een goede service ...De eigenaar geeft zijn hart en ziel . En weet perfect hoe hij op de toeristen moet inspelen . Hij is ook heel taalvaardig met gebruik van anekdotes

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet erg bijzonder gegeten hier. Er zijn veel betere restaurants in Agios Gordios. Het voorgerecht (champignons met knoflook en groenten met feta en tomatensaus) waren prima. Al vroegen we ons wel af of de champignon vers waren. De hoofdgerechten waren minder. De lasagne was erg droog en eigenlijk echt slecht. Normaal gesproken zijn wij erg tevreden mensen die veel lekker vinden, maar dit vonden wij best een tegenvaller. De service en gastvrijheid is wel prima. Vriendelijke mensen. Misschien hebben wij de verkeerde keuzes gemaakt in gerechten, maar ik een restaurant mag je er vanuit gaan dat elk gerecht van goede kwaliteit is.

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond een garnalencocktail en wat Griekse specialiteiten besteld. Verrassend lekker voor een mooie prijs. Erg vriendelijke bediening en verkoelende waaiers in het restaurant aanwezig. Wij vonden het prima

23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er erg gezellig uit, maar eten vonden we matig. Saganaki bremzout. Wel goed voor de bierconsumptie. De stoofgerechten waren afgebonden met een soort gravy uit een pakje. Jammer. Want ze waren supervriendelijk.

Reizigers die Alexis Restaurant bekeken, bekeken ook

In Alexis Restaurant geweest? Deel je ervaringen!