“Heerlijk en gezellig”
Beoordeling van Stevens On The Hill

Stevens On The Hill
Geclassificeerd als nr. 7 van 34 Restaurants in Agios Gordios
Keukens: Diner, Grieks, Mediterraan
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hebben wij heerlijk gedineerd bij dit restaurant. We werden bijzonder hartelijk ontvangen door de gastheer en hij heeft zijn uiterste best gedaan. Met volledige concentratie en volgens de juiste etiquette, ons een tafel toegewezen. Een gezellige warme ambiance met authentieke Griekse elementen, maar zonder de onnodig goedkope toeristische toevoegingen. Een mooi uitzicht op de steile rotspartijen. Heerlijke gerechten op borden die met zorg zijn opgemaakt. Een absolute aanrader!

11 juli 2017 beoordeeld

Goed eten, goede kok, leuke bediening, vers eten, overzichtelijk, gezellig, mooi uitzicht. Maar een george als hoofd kelner. Wat een ongelofelijke razende Roeland. Iets teveel naar Jamy Oliver gekeken schreeuwend naar zijn personeel. Alles volgend maar daardoor voelde je erg ongemakkelijk. Trok heel veel negatieve aandacht naar zich toe. Hebben hier ook wel wat van gezegd. Maar de andere dag weer een zelfde beeld. Niet meer heen gegaan

27 juni 2017 beoordeeld

Na een dag reizen was het heerlijk om hier een getapt biertje te drinken met een lekkere Griekse salade. De Stifaka (met zacht rundvlees en zoete uitjes, de beste die we hier gegeten hebben) is een aanrader. Nog wel wennen aan de lokale wijn, die is vrij zoet en niet zo zwaar.

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn wat vroeg op de avond gegaan en waren dan ook tot 19:30 de enige gasten.
De ontvangst was gastvrij, na het overhandigen van de kaart werd ons ruim de tijd gegeven om onze keuze te bepalen.
De mixedgrill en de souvlaki zagen er prima uit en wat nog belangrijker is smaakten ook uitstekend.
Een minpuntje was dat na aangegeven te hebben dat we wilden betalen we op een gegeven moment maar naar de kassa zijn gelopen omdat dat wel erg lang ging duren. Op dat moment was het echt nog niet druk.
Al met al voor net €30,- prima gegeten.

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en gezellig restaurant buiten de drukkere boulevard. Gevonden via Tripadvisor en als tip van vaste vakantiegangers van Agios Gordios. Het eten is goed en vers. Bediening super vriendelijk. De mixgrill een aanrader, het smaakt zoals niet bij alle restaurants verschillend. Vis ziet er ook goed uit en de wijn smaakt heerlijk. Dit restaurant vonden wij echt een van de toppers!

Reizigers die Stevens On The Hill bekeken, bekeken ook

In Stevens On The Hill geweest? Deel je ervaringen!