“Beste moussaka ooit!”
Beoordeling van Marmita

Marmita
Geclassificeerd als nr. 7 van 17 Restaurants in Megalochori
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten. Het personeel was super vriendelijk en de moussaka was uitmuntend. Echt een aanrader in dit schattige dorpje!

27 juli 2017 beoordeeld

Nog nooit zo slecht gegeten tijdens onze vakantie! Wij hadden Papardelle with beef in tomato sauce and mushrooms besteld, de beef leek wel uit een blik te komen en in het gerecht troffen wij 1 champignons aan die helemaal soppig was, echt zo ranzig! Jammer, want het dorpje is zo leuk en het pleintje heel sfeervol.

28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden besloten om in dit restaurant te eten aangezien het een mooi pleintje was.
Echter was het eten niet smakelijk. We bestelden lam, dit vlees hadden ze gekookt! Na onze maaltijd vroeger we de rekening maar kregen in de plaats hiervan een lokale warme drank met witte wijn, honing, kruidnagel en kaneel. Om niet onbeleefd te zijn dronken we dit maar op. Opnieuw de rekening gevraagd, komt de ober terug af met een karaf rosé wijn waar we ook niet om gevraagd hadden. "Van het huis", was het antwoord. Verdict: 2 glazen rosé, 2 x lam = 80 EUR. Toen we betaalden vroeg de ober hoeveel fooi hij er van mocht afhouden. Wij gaan niet meer terug!

25 september 2016 beoordeeld

De porkchop was een droog stuk vlees, lamsrack was een een gekookt droog , schande voor het lam stuk vlees !!! Op onze reactie daarop reageerde men..... U gaat zeker nooit dineren in een restaurant ?! We hebben afgerekend en zijn vertrokken. Voor ons nooit meer dit restaurant !!!!!

23 september 2015 beoordeeld

Charmant taveerne met een leuk terras in het centrum naast de kerk.
De gebruikelijke kaart met gemiddelde prijzen.
Let wel op de verse vis per gewichtseenheid resulteert in een relatief hoge gerechtprijs.
Vriendelijke behulpzame bediening.
Er is iedere avond live muziek.
Dit keer was er een gitaar duo dat bekende nummers van ondermeer de Beatles en de Stones speelde en zong.
Een genoeglijke avond die voor herhaling vatbaar is.

Reizigers die Marmita bekeken, bekeken ook

Megalochori, Santorini

Megalochori, Santorini

In Marmita geweest? Deel je ervaringen!