Leg de laagste prijs van deze websites vast
Destinia.com
Priceline
eDreams
Beoordeeld op 30 juni 2019

Kamer met schitterend uitzicht. Heel vriendelijk personeel.
Lekker en gevarieerde keuken.
Gezellige, rustige zwembadzones.
Heel rustig gelegen in volle natuur.
Op loopafstand van Molivos.
Voor ons een echte aanrader!

Kamertip: Superior kamers zijn top!
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 27 mei 2019

Voor de 10de keer naar dit hotel geweest. Het personeel is echt super vriendelijk. Er heerst een héél familiale sfeer. Barman Manolis is geweldig sympathiek en maakt de lekkerste coctails! De voorbije jaren was het avondeten een minpuntje maar daar hebben ze nu wel werk van gemaakt. Veel afwisseling en echte Griekse specialiteiten gegeten. Al het beste ooit op al die jaren dat we er heengaan. We gaan volgend jaar terug!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Tweede keer op Lesbos, eerste keer in dit hotel. Prima qua omvang, mooi gebouwd tegen heuvel op. Veel kamers met uitzicht maar sommigen ook helemaal niet. Super schoon, modern ingericht en goede bedden. Kluisje, met zelf in te stellen code, en airco zijn inclusief. kan
Koelkastje aanwezig.
Eten prima, ontbijt buffet uitgebreid en goed.
Enige minpuntje is de afstand tot Molyvos zelf. Het adres geeft Molyvos aan maar het is zeker 20 minuten lopen.
Er is wel n gratis shuttlebus vh hotel, gaat 4x per dag naar Molyvos. Maar even spontaan n hapje ergens eten of drinken kan vanaf hier niet.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Personeel en zwembaden geweldig. Heet ontbijt misschien wel het lekkerste ooit, en wij zaten all inclusive, met altijd verrassend goed eten en drinken. Wij komen hier beslist terug. Je hebt wel een eigen vervoermiddel nodig, auto, scooter en fiets zijn zo geregeld. Hans en Annelies

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super zalig hotel.
Mooi, netjes, lekker en gevarieerd eten, ongelooflijke gastvrijheid van de bediening uit.
Kortom, zeker hun 5⭐️ meer dan waard.
Zeker de moeite waard om naar het centrum af te zakken of Petra een bezoekje te brengen.
Genoeg bezienswaardigheden in de buurt van het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018