Priceline
Destinia.comUS$ 65
eDreamsUS$ 66
Trip.comUS$ 64
Beoordeeld op 27 mei 2019

Voor de 10de keer naar dit hotel geweest. Het personeel is echt super vriendelijk. Er heerst een héél familiale sfeer. Barman Manolis is geweldig sympathiek en maakt de lekkerste coctails! De voorbije jaren was het avondeten een minpuntje maar daar hebben ze nu wel werk van gemaakt. Veel afwisseling en echte Griekse specialiteiten gegeten. Al het beste ooit op al die jaren dat we er heengaan. We gaan volgend jaar terug!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Tweede keer op Lesbos, eerste keer in dit hotel. Prima qua omvang, mooi gebouwd tegen heuvel op. Veel kamers met uitzicht maar sommigen ook helemaal niet. Super schoon, modern ingericht en goede bedden. Kluisje, met zelf in te stellen code, en airco zijn inclusief. kan
Koelkastje aanwezig.
Eten prima, ontbijt buffet uitgebreid en goed.
Enige minpuntje is de afstand tot Molyvos zelf. Het adres geeft Molyvos aan maar het is zeker 20 minuten lopen.
Er is wel n gratis shuttlebus vh hotel, gaat 4x per dag naar Molyvos. Maar even spontaan n hapje ergens eten of drinken kan vanaf hier niet.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Personeel en zwembaden geweldig. Heet ontbijt misschien wel het lekkerste ooit, en wij zaten all inclusive, met altijd verrassend goed eten en drinken. Wij komen hier beslist terug. Je hebt wel een eigen vervoermiddel nodig, auto, scooter en fiets zijn zo geregeld. Hans en Annelies

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super zalig hotel.
Mooi, netjes, lekker en gevarieerd eten, ongelooflijke gastvrijheid van de bediening uit.
Kortom, zeker hun 5⭐️ meer dan waard.
Zeker de moeite waard om naar het centrum af te zakken of Petra een bezoekje te brengen.
Genoeg bezienswaardigheden in de buurt van het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 juli 2018

zeer mooi en net hotel, niet te klein, niet te groot. Het is er rustig en toch een levendige sfeer. Lekker eten met voldoende afwisseling en perfecte service. Ruime kamer met prachtig uitzicht!
Vergeet ook niet de lekkere cocktails te proeven!!!
Wij hadden tijdens ons verblijf een auto gehuurd en hebben het hele eiland verkend, een echte aanrader.
Het hotel is iets verder gelegen van het centrum maar er is ook een gratis shuttle service.

Kamertip: hou er rekening mee dat je trappen moet lopen maar dit vonden wij geen nadeel
Datum van verblijf: juni 2018