Destinia.com
eDreams
Priceline
Trip.com
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Tweede keer op Lesbos, eerste keer in dit hotel. Prima qua omvang, mooi gebouwd tegen heuvel op. Veel kamers met uitzicht maar sommigen ook helemaal niet. Super schoon, modern ingericht en goede bedden. Kluisje, met zelf in te stellen code, en airco zijn inclusief. kan
Koelkastje aanwezig.
Eten prima, ontbijt buffet uitgebreid en goed.
Enige minpuntje is de afstand tot Molyvos zelf. Het adres geeft Molyvos aan maar het is zeker 20 minuten lopen.
Er is wel n gratis shuttlebus vh hotel, gaat 4x per dag naar Molyvos. Maar even spontaan n hapje ergens eten of drinken kan vanaf hier niet.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Personeel en zwembaden geweldig. Heet ontbijt misschien wel het lekkerste ooit, en wij zaten all inclusive, met altijd verrassend goed eten en drinken. Wij komen hier beslist terug. Je hebt wel een eigen vervoermiddel nodig, auto, scooter en fiets zijn zo geregeld. Hans en Annelies

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super zalig hotel.
Mooi, netjes, lekker en gevarieerd eten, ongelooflijke gastvrijheid van de bediening uit.
Kortom, zeker hun 5⭐️ meer dan waard.
Zeker de moeite waard om naar het centrum af te zakken of Petra een bezoekje te brengen.
Genoeg bezienswaardigheden in de buurt van het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 juli 2018

zeer mooi en net hotel, niet te klein, niet te groot. Het is er rustig en toch een levendige sfeer. Lekker eten met voldoende afwisseling en perfecte service. Ruime kamer met prachtig uitzicht!
Vergeet ook niet de lekkere cocktails te proeven!!!
Wij hadden tijdens ons verblijf een auto gehuurd en hebben het hele eiland verkend, een echte aanrader.
Het hotel is iets verder gelegen van het centrum maar er is ook een gratis shuttle service.

Kamertip: hou er rekening mee dat je trappen moet lopen maar dit vonden wij geen nadeel
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 november 2017 via mobiele applicatie

Molyvos is nmm de leukste plaats op Lesbos en Sunrise het mooiste en leukste hotel in die regio. Erg fijn hotel.Leuk gelegen, wel een stukje lopen naar Molyvos (20 min). Personeel is super. Erg goed. Super geholpen om hondje van het resort mee te nemen naar Nederland.

Datum van verblijf: september 2017