Leg de laagste prijs van deze websites vast
Destinia.com
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is wat afgelegen van de stad Molivos, maar met het dat uitzicht vanop je balkon krijgt, is dit heel snel vergeten!! Er is een shuttle die regelmatig naar Molivos gaat en je hebt tijd genoeg om het autenthieke stadje te bezichtigen. Deze shuttle is gratis vanuit het hotel!
Het eten is echt wel op zijn Grieks, wat voor sommige mensen storend is qua kruising, maar je bent in Griekenland, niet alleen voor het mooie weer en de stranden maar toch ook voor het lekkere eten, je gaat er niet naartoe om elke dag "friet biefstuk" te eten hé
Dit hotel is echt een aanradertje als je wil genieten van rust zon en lekkere cocktails.....

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 16 juli 2017

schitterend gelegen hotel had vanaf balkon zee en bergzicht, de kamer was ruim en modern ingericht avenals de badkamer, personeel is zeer klantvriendelijk, je wordt naar je kamer gebracht en je koffer ook, zelfs bloemen op je kamer en regelmatig nieuwe, minibar is heel goedkoop, ontbijt goed verzorgt en vers, 2 mooie zwembaden, ze brengen je naar Molyvos als je dat wilt en je kan ook weer worden opgehaald, Wel erg jammer dat het zeer rustig was, zodat er s avonds geen gezelligheid was bij de bar, Als ik nog eens naar Lesbos ga, dan zekerweer naar dit hotel

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 13 september 2015

In september 2015 twee weken verbleven in Sunrise Resort Hotel in Eftalou op Lesbos. De accomodatie is speels opgezet en erg mooi gelegen op een heuvel en heeft een onwaarschijnlijk mooi uitzicht over zee en zicht op de Turkse kust. De balkons zijn ruim en de meeste kamers hebben tevens zicht op zee en zijn goed onderhouden. Het hotel is rustig gelegen en heeft twee zwembaden. Het personeel is erg vriendelijk en er rijdt een paar keer per dag een pendelbusje van het hotel naar Molyvos, het dichtsbijzijnde dorp. Zowel het ontbijt als het avondeten is geweldig, veel keus en gevarieerd. De bushalte naar Molyvos, Petra en Anoxos staat vrijwel voor het hotel. Eftalou zelf heeft een klein strand op een paar minuten lopen vanaf het hotel. Kortom een enorme aanrader om een heerlijke vakantie door te brengen op het veelzijdige en groene eiland Lesbos!

Kamertip: Dit hotel kent veel hoogteverschillen met veel trappen. In de middag veelal schaduw op het balkon.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 23 september 2014

Wij hadden superieure kamer met zeezicht(1020).
Kamer is ouderwets bemeubeld maar heeft een mooi balkon. Wij vonden de badkamer niet netjes, schimmel, smerige wcborstel en doucheophanging was ook stuk. Geen 4 sterren kamer.
Het domein is mooi en goed onderhouden. met mooi zwembaden
Het ontbijt is uitgebreid maar geen vers fruitsap, wel voldoende keuze.
Het avondmaal is elke dag afwisselend maar met saladebar en warm gedeelte vonden wij wat uitgedroogd eten, te lang in bakken gestaan maar wel typisch grieks wat wel leuk was.
De wijn is inbegrepen bij avondeten.
De prijzen van de bar zijn niet duur en de minibar is spotgoedkoop.

Kamertip: Neem zeker een hoger gelegen kamer omwile van het prachtig uitzicht.
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 19 september 2014

Het Sunrise Hotel is een heel rustig gelegen hotel op een heuveltop, heeft heel leuke kamers en appartementjes. Het hotel heeft wel heel veel trappen,dus voor mensen die slecht te been zijn is dit mss een minder geschikt hotel. Van aan de parking beneden tot aan onze kamer moesten we al 55 treden doen (we hadden kamer 221) dus in de helft van de rest. Het totaal aantal treden zijn er een 100 tal tot je boven bent, is enkel van aan de parking tot aan de receptie een Stanah traplift voorzien verder niets, dus het is klimwerk elke dag paar keer op en neer alsook met de bagage naar beneden bij vertrek.
Verder hadden we een heel mooie kamer, met een prachtig uitzicht over Turkije en s'morgens vroeg een prachtige zonsopgang!
De maaltijden waren vers en heel lekker , alleen was er weinig afwisseling . Wij hebben 14 dagen elke dag bonen,bloemkool,wortelen en spruiten gehad als gestoofde groenten,dezelfde desserts elke avond... ookal namen we elke dag wat anders dat ons aansprak dan nog was er te weinig afwisseling .
Ook bij het ontbijt steeds dezelfde charcuteriesoorten en dezelfde confituur,geen smeerkazen...
hebben uiteindelijk zelf miniatuurconfituurpotjes gekocht in de mini markets in Molivos.
Het uitzicht vanuit de eetzaal is magnifiek,is echt eten with a vieuw ...
Er is aan het hotel ook geen souvenierwinkel aan verbonden, dan moet je echt naar Molivos. Er staat wel een postbus voor het hotel die van maandag tot vrijdag wordt gelicht. Postzegels kosten 0,80 eurocent
Het hotel heeft ook een shuttlebus waarmee je 4 maal per dag naar Molivos wordt gebracht tot aan het strand thv restaurant Triena. Buiten die tijden of als je langer in dorpje wil blijven dan dat shuttlebus komt kan je een Taxi nemen thv de dorpsschool van Molivos waar ook de busstop gelegen is. Dit kost 5 euro van centrum naar hotel Sunrise.
Te voet is het een half uur a 3 kwartier wandelen tot in Molivos vanuit het hotel zeker bij warm weer. Na 2 km kom je eerste mini market tegen waar je drinken kan kopen, dus neem mss best iets mee.
Het hotel ligt met stops aan de hotels een 2u rijden van de luchthaven, zie dat je voor onderweg iets te drinken of eten meeneemt want het is toch een hele rit!
Het personeel van het hotel is heel vriendelijk,heel behulpzaam , ze helpen je waar ze kunnen.
Is ook auto/brommer huur mogelijkheid in het hotel.
Het hotel is proper onderhouden, we kregen dagelijks propere handdoeken, al dan niet nodig het werd vervangen alsook de lakens.
Minder ideaal op de kamer was dat men de gootsteen niet kon afsluiten met een dop, bv om te scheren. Aangezien ze graag water besparen is dit niet de meest ideale oplossing vinden wij. Ook was er heel weinig plaats rondom de lavabo, te weinig schapjes om je toiletspulletjes op te zetten.
Ook de bedden waren supergoed evenals de matras en de kussens...hebben 14 dagen geslapen als een roosje... Ook een ruim terras om op te zitten en te genieten van het uitzicht.
Er zijn 2 zwembaden met 1 kinderbad, en een heel verzorgd Poolrestaurant/bar met vriendelijke bediening, je kan er lunchen van 12u tot 16u.
Zeker moet je s'avonds tussen 18 & 19.30u de bar proberen, cocktails aan 5 euro dan , de cocktails van Manolis zijn legendaris lekker en hij is zelf echt een superwarme persoonlijkheid met gevoel voor humor!
Ook de prijzen van de bar op de kamer vallen heel goed mee, en worden elke dag genoteerd.
Hou bij de afrekening wel in het oog of je enkel voor je eigen kamer betaald, of er geen foutjes zijn tussengeslopen.!
Het was voor ons een zeer geslaagde vakantie!!!

Kamertip: Voor wie niet goed te been is vraagt best een zo laag mogelijke kamer! Kamer 221 was een toppertje
Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde alleen