“UITSTEKEND”
Beoordeling van Tasty'z

Tasty'z
Geclassificeerd als nr. 14 van 14 Restaurants in Anhée
27 augustus 2020 beoordeeld

Lekkere, rijkelijk belegde pizza’s. Enorm vriendelijke bediening. Aangename sfeer in het restaurant en goede muziek

Datum van bezoek: augustus 2020

2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier pizza’s komen afhalen na een dagje te gaan kajakken en de pizza’s waren super lekker! We hadden een pizza met ham en een 4 kazen, beide een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza's waren lekker maar niet top de voorziene berijdingstijd was ook niet volgens afspraak ongeveer een groot kwartier langer moeten wachten of voorzien kruiding kon beter kortom ok voor een snelle hap

Datum van bezoek: juni 2019
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2020
1 week geleden beoordeeld

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Tasty'z bekeken, bekeken ook

Anhée, Namur Province

In Tasty'z geweest? Deel je ervaringen!