12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen super-de-luxe hotel maar aangenaam hotel om de streek te verkennen voor 1 of enkele nachten.
Zowel Dinant als Namen liggen vlakbij dus is ideaal gelegen voor uitstapjes. Aan het hotel zijn ook 3 restaurants gelegen dus je kan vlakbij dineren.
Kamer is nogal standaard en kan hier en daar wat opfrissing gebruiken maar dit stoorde ons niet echt. Hotel heeft ook een zwembad en sauna. Met wat geluk heb je dit zelfs helemaal voor u alleen.
Ontbijt is goed en voldoende zonder te overdrijven.
Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Wajdi d, Responsable réception van Les Jardins De La Molignee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2018

Geachte Mevrouw,

Wij danken u voor uw commentaar en zijn blij te weten dat u onze situatie, onze ontvangst en onze diensten gewaardeerd hebt. Wij horen graag uw aanbevelingen voor een mogelijke "verfrissing".

In het genoegen u opnieuw van harte welkom,

29 april 2018 beoordeeld

De boekingssite geeft aan dat dit hotel voorzieningen voor andersvaliden heeft. Er wordt echter niet bij vermeld dat er geen aanpassingen zijn in de kamers of dat er aangepaste toiletten voorzien zijn. Een groot minpunt dus, want mijn echtgenoot kon zich dus niet douchen en slechts met veel moeite gebruik maken van het toilet.

Verbleef: april 2018
Wajdi d, Responsable réception van Les Jardins De La Molignee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Geachte Mevrouw,

Wij begrijpen uw standpunt. We hebben een STANDARD kamer die geschikt is voor mensen met een beperkte mobiliteit. Als dit niet bij u gepast hebt, verontschuldigen wij ons.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst super ontvangen in welke taal dan ook. Kamers proper, super wi-fi, propere badkamer,... Bij ontbijt wat weinig keuze maar dat stoorde mij allerminst. Iedere dag zowel een franstalige alsook een nederlandstalige krant aanwezig. Continue fruit vrij te verkrijgen. Zwembad aanwezig en vooral het allerbelangrijkste voor mij was de rustige omgeving. Heb er superrustig geslapen. Enige minpuntje die ik kan opmerken is dat het hotel zeer slecht aangeduid staat( s'avonds toegekomen en er was heen wegbewijzering).

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Wajdi d, Responsable réception van Les Jardins De La Molignee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2018

Geachte Meneer,

Wij danken u voor uw bedachtzaam commentaar. Elke onderwerp trekt onze aandacht en het vooral de signalering. Actueel werken wij op dat punt.

In het genoegen u van harte welkom op ons hotel.

4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje Ardennen geboekt met de kids, zeer ruime en mooie kamer, goed ontbijt, zwembadje, recht tegenover hotel eetgelegenheid voor de avond - goed uitvalsbasis voor dinant en maredsous - top dus en het sneeuwde nog ook - wij komen terug

Verbleef: december 2017, reisde met familie
2 oktober 2017 beoordeeld

Centraal gelegen in een mooi gebied met vele bezienswaardigheden. Brasserie en pizzeria naast het hotel.
Kamers en voorzieningen standaard. Geen luxe.
Wij hadden een suite met quickstep als vloerbedekking. Prettig met onze stofallergie en eenvoudig schoon te houden. Helaas wat veel lieve heerbeestjes in de kleine slaapkamer.
Beetje lawaaierig.
Ontbijt eenvoudig maar zeer goede prijs/kwaliteit €12. Genoeg keuze voor een lekker ontbijtje.
Prijs van de kamer, €152 pn, aan de hoge kant.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner