Beoordeeld op 29 april 2018

De boekingssite geeft aan dat dit hotel voorzieningen voor andersvaliden heeft. Er wordt echter niet bij vermeld dat er geen aanpassingen zijn in de kamers of dat er aangepaste toiletten voorzien zijn. Een groot minpunt dus, want mijn echtgenoot kon zich dus niet douchen en slechts met veel moeite gebruik maken van het toilet.

Datum van verblijf: april 2018
Wajdi d, Responsable réception van Les Jardins De La Molignee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2018

Geachte Mevrouw,

Wij begrijpen uw standpunt. We hebben een STANDARD kamer die geschikt is voor mensen met een beperkte mobiliteit. Als dit niet bij u gepast hebt, verontschuldigen wij ons.

Adrien NOIRHOMME
Receptie

Beoordeeld op 14 februari 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst super ontvangen in welke taal dan ook. Kamers proper, super wi-fi, propere badkamer,... Bij ontbijt wat weinig keuze maar dat stoorde mij allerminst. Iedere dag zowel een franstalige alsook een nederlandstalige krant aanwezig. Continue fruit vrij te verkrijgen. Zwembad aanwezig en vooral het allerbelangrijkste voor mij was de rustige omgeving. Heb er superrustig geslapen. Enige minpuntje die ik kan opmerken is dat het hotel zeer slecht aangeduid staat( s'avonds toegekomen en er was heen wegbewijzering).

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Wajdi d, Responsable réception van Les Jardins De La Molignee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2018

Geachte Meneer,

Wij danken u voor uw bedachtzaam commentaar. Elke onderwerp trekt onze aandacht en het vooral de signalering. Actueel werken wij op dat punt.

In het genoegen u van harte welkom op ons hotel.

Adrien NOIRHOMME
Receptie

Beoordeeld op 4 december 2017 via mobiele applicatie

Weekendje Ardennen geboekt met de kids, zeer ruime en mooie kamer, goed ontbijt, zwembadje, recht tegenover hotel eetgelegenheid voor de avond - goed uitvalsbasis voor dinant en maredsous - top dus en het sneeuwde nog ook - wij komen terug

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Op de kamer kon je al het lawaai van de gang horen en van de kamers rond u. Daarnaast waren er plekken op het tapijt en was het zwembad vuil. Er lag een laag op het water en vele haren in het water. Verder was de boord groen en ook de voegen.

Het ontbijt was ok. Standaard niet echt uitgebreid

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 juni 2017

Wij waren tevreden over ons verblijf maar de kamers waren gehorig.
Ook het ontbijt was netjes verzorgd.
Resto in de buurt is een goede combo, enkel spijtig dat we er niet konden bestalen met bankcontact.

Kamertip: Kamers zijn gehorig (buren).
Datum van verblijf: mei 2017