“Leuke ontdekking. ”
Beoordeling van Yelo

Yelo
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Wenduine
Beschrijving: Welkom in restaurant yelo, Onze naam yelo verwijst naar Jessica en Lorenzo, waar Jessica achter het fornuis staat en Lorenzo instaat voor de bediening. Daar brengt Jessica een eerlijke en pure keuken met een seizoensgebonden kaart die om de 2 weken veranderd. Graag verwelkomen wij jullie in ons restaurant waar je kan relaxen in een ongedwongen sfeer.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig maar mooi ingericht restaurant. Je kan mooi volgen wat er in de keuken aan de gang is.
Vriendelijke bediening.
En wat je dan op je bord krijgt! Gewoon perfect. Ze mogen ons zeker terug verwachten.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier voor de tweede keer geweest na een positieve ervaring de eerste keer en het viel opnieuw erg in de smaak. Zowel qua smaak als visueel waren de geserveerde gerechten een ware ontdekking en dat aan betaalbare prijzen (bij menu) en met een correcte bediening. We komen zeker terug.

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met ons vier de lunch aan 27 euro ontdekt en er ook de koffie genomen.
Fijne begroeting door de gastvrouw die telkens in verstaanbare taal omschreef wat het bord bracht.
Zelfs al namen we geen aperitief, toch kregen we twee hapjes als wachtbord bij de gekozen witte huiswijn. Perfecte smaken, perfecte afdronk.
Het koud voorgerecht met als basis handgesneden tartaar van rund oogde niet enkel mooi met zijn stijlvolle decoratie, het was ook bijzonder lekker.
Als hoofdgerecht een ruim stuk vis op een smaakvolle quinoa. De aankleding die de gastvrouw zo rijkelijk benoemde gaf een bord vol heerlijkheden.
Als afsluiter kregen we bij de koffie drie gebakjes.
Dit restaurant en zijn krachten verdient heel veel lof.

Dit restaurant werd gekozen door onze vrienden. Bedankt Francine en Yves.

Chris en Walter Boeckx

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit aangenaam restaurant worden de gerechten afgewerkt tot verfijnde pareltjes.
De kookkunst van de chef zorgen voor een explosie van ontdekkingen.
Ook klassiekere gerechten worden zo opgepimd dat ze een meerwaarde vormen.
Toffe bediening. Betaalbare finesse.
Hier komen we graag en met regelmaat terug.

20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch in een mooi kader. Zeer vriendelijk onthaal, gemeend kindervriendelijk, heerlijke wijn, verse producten,... Kortom: de moeite waard!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Yelo bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
Wenduine, West-Vlaanderen

In Yelo geweest? Deel je ervaringen!