“aanrader”

1 juni 2018 beoordeeld

zeer lekker gegeten
Zeer kindvriendelijk
Zeer vriendelijk
Mooi en gezellig interieur!
Wij komen nog terug!

2 december 2017 beoordeeld

wij waren al wat laat, kort bij sluitingstijd op de middag, konden toch nog genieten van het dagmenu dat ons nog heel goed beviel. Wij komen hier in wat minder drukke omstandigheden nog eens terug, vriendelijke en geroutineerde uitbaters in een schitterend decor met een zeer uitgebreide collectie soepkommen en luxe pop(jes). alleen al voor de admosfeer een aanrader

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst en vooral een zeer fijn interieur, je voelt u meteen thuis! Lekkere amuse, gevolgd door een erwten sla soepje van het huis. Heerlijke cote a los voor 2 en de garnaal kroketten waren ook lekker met verse frietjes.
Vriendelijke bediening!
We komen zeker terug.

7 november 2017 beoordeeld

Zoals steeds is de bediening en het eten voortreffelijk. De kaart is kortelings vernieuwd.
Een aanrader is nog steeds de cote a l'os voor 2 personen.
Het interieur zal in een kerstdecor veranderd worden.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaak voorbij gewandeld en nu eindelijk eens binnengestapt. Dat bleek een geweldig idee.
Het decor lijkt op dat van een sprookje.
Na een amuse-bouche kregen we ook een lekker kopje schorsenerensoep.
Mijn vriend at vervolgens zijn lekkerste steak tartare ooit en ik een lekkere tomaat-garnaal, allebei met handgesneden frietjes.
Bij de koffie kwam een lekker koekje en een leuke babbel.
Wij gaan zeker nog terug!

Reizigers die l’Invité bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
Wenduine, West-Vlaanderen

In l’Invité geweest? Deel je ervaringen!