holvoet bart
Zwevegem, België

last minute visit

Beoordeling van Hotel Les Mouettes
4,0 van 5 bollen10 jul 2021 beoordeeld
Kamer was basic,gezien last minute;onthaal was zeer goed met vriendelijk en behulpzaam personeel!! Top eten ,geen a la carte!De 4 gangenmenu was zeker in orde!!De prijs aanvaardbaar! Ik kon nog een biertje meenemen naar de kamer!Ontbijt zeer goed,maar door corona minder vanzelfsprekend...Personeel moest ons bedienen,waardoor ik een keertje minder aangeschoven ben!
Datum van verblijf: juli 2021
Kamertip: best rechtstreeks bij hen reserveren!
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
      Exterior view
      • Priceline
      2.8 km van Hotel Les Mouettes
      Zwembad
      Enjoy our pool, spa and wellness facilities included in your booking!
      3.4 km van Hotel Les Mouettes
      Zwembad
      Meer hotels in Wenduine bekijken
      Beoordeeld op 11 juni 2021

Ons verblijf was deze keer begin juni. We hebben een tijd gezocht naar een hotel aan de Belgische kust waar we ons super voelen, waar we ons batterijtjes 110% kunnen opladen en we hebben het gevonden. Top personeel, super lekker eten, fantastisch bed, hypermoderne accommodatie. Denk aan iets en het is super. Steeds een glimlach, niets is te veel voor hen allemaal. Dikke dikke proficiat, dikke dikke merci om ons verblijf zo aangenaam te laten te verlopen. Het heeft ons supergoed gedaan!

Datum van verblijf: juni 2021
      Beoordeeld op 14 mei 2021

Hotelkamer met het mooiste uitzicht van de Belgische kust.
      Knus, warme service van de familie die het hotel uitbaat.
      Het hotel ligt aan de rustige en toch levendige zeedijk.
      Het nabije stadje is lief en met originele winkels.
      Met de kusttram ben je zo in andere plaatsen als het nabije mooie en levendige Blankenberge

Datum van verblijf: mei 2021
      Beoordeeld op 2 april 2021

Goed onthaal in deze moeilijke tijden maar eigenaars doen alles om er een geslaagd verblijf van te maken . Zeer compleet ontbijt met heel veel keuze. Nette kamers. Goede ligging Aanrader aan onze Belgische kust.

Beoordeeld op 21 maart 2021 via mobiele applicatie

Een weekendje aan zee in een hotel met zeezicht waar je je nt blauw aan wilt betalen, en geen al te hoge aan stelt, dan is dit een goed adres.Heel vriendelijk personeel, heel correct ivm Coronamaatregels.

Beoordeeld op 21 maart 2021

Leuk hotel, mooie ruime standaardkamer met zeezicht, grote en practische badkamer. Het ontbijt op de kamer, was uitgebreid en kon je zelf samenstellen. Door Corona crisis konden we geen gebruik maken van de sauna en het restaurant. De eigenaars waren wel zo vriendelijk om bestek en borden en 2 opwarmingsovens te installeren op de tweede verdieping om zo eten op te warmen.
      Het ontvangst was super, er werken alleen maar vriendelijke mensen in dit uiterst net hôtel.
      Parkeren kan je gratis in de buurt.
      Een aanrader!