Vandaag geopend: 08:00 - 19:00

vanaf US$ 39,32
vanaf US$ 73,01
vanaf US$ 123,56
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Niet heel groot, maar leuk om te zien.
En lekker ff koel.
Je kan er ook wat eten en drinken.
De prijs €4 p/p en kinderen tot en met 12 jaar gratis

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019

Twee delen van de grotten zijn dicht voor veiligheidsredenen, hierdoor is de ruimte die je wel kan zien beperkt. De historische waarde van de grotten is wel interessant, maar dit zou ik lekker op internet lezen en de tijd van een bezoek besparen. Hoewel de entree slechts 4 euro is blijkt het dit zelfs niet waard te zijn.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Flinke klim naar beneden dus loop je lastig niet doen... Verder mooi om te zien hoor maar niet heel indrukwekkend, 4,= entree

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Ik had er persoonlijk iets meer van verwacht. De historische waarde was indrukwekkender dan de grot zelf

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

De grot was niet bijzonder. Je ziet niet bijzonder veel, maar voor 4 euro hoef je dat ook niet te verwachten. Het was de moeite waard omdat we ook Reptisland en de olijfoliefabriek bezochten.

Datum van activiteit: september 2018