“Heerlijke Griekse keuken”
Beoordeling van Carob and Olive

Carob and Olive
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Melidoni
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goede Griekse keuken en een vriendelijk personeel. Een absolute aanrader om te gaan lunchen of dineren.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten in deze leuke taverne in Melidoni.
Bediening top. Eten super.
Wij hadden daar een heerlijke salade met beetroots en honey en balsamico en verder een huisgemaakte burger gevuld met feta. Met drinken erbij moesten we 22 euro afrekenen.
Ga hier vooral eten.

Bali, Rethymnon Prefecture

Panormos, Rethymnon Prefecture

Panormos, Rethymnon Prefecture
Bali, Rethymnon Prefecture

In Carob and Olive geweest? Deel je ervaringen!