“Gezellig avondje, heerlijk gegeten.”
Beoordeling van Dili-Dili

Dili-Dili
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Melidoni
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dili-Dili is zeker een aanrader, super vriendelijke personeel en heerlijk eten. Na deze avond komen we zeker nog eens terug hier. We hebben een leuke avond gehad.

Datum van bezoek: september 2019

16 mei 2019 beoordeeld

Lekker eten in leuk dorp; iet-of-wat lange wachttijd voordat eten klaar was. Hele schappelijke prijzen. Lekkere Tzatziki!

Datum van bezoek: mei 2019
420gianniss, Ιδιοκτήτης van Dili-Dili, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2019

Thank you for your review. We will be happy to see you again.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na bezoek aan de melidoni grot en het reptielenhuis, hier neergestreken voor een Griekse lunch. Super vriendelijke eigenaren vol terras en lekkere Griekse dingen gegeten met uiteraard een heerlijke frappe! zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan. Op terugweg langs olive oil factory ook interessant om te zien. Al met al een leuk Grieks uitje. #visitmelidoni!

Datum van bezoek: augustus 2018
Giannis S, Ιδιοκτήτης van Dili-Dili, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2018

Thank you for your review. At your service.

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening, super lekker eten voor een spotprijs en bevindt zich op een gezellig pleintje. Wij Belgen op hun terras naar het WK voetbal gekeken en mochten zelfs onze vlag aan hun ballustrade hangen :-) toprestaurantje!

Datum van bezoek: juli 2018
Giannis S, Ιδιοκτήτης van Dili-Dili, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Thank you for your kindly words, we are very pleased for all the good and quality time you had in our restaurant!!! We hope to see you again at your next trip in Crete.

8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit restaurantje op een leuk pleintje. Ook een goede bediening en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Probeer de moussaka eens. Deze was heerlijk.

Datum van bezoek: juli 2018
Giannis S, Ιδιοκτήτης van Dili-Dili, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

We are honored from your kind words. We will be glad seeing you again.

Reizigers die Dili-Dili bekeken, bekeken ook

Melidoni, Rethymnon Prefecture
Perama, Rethymnon Prefecture

Panormos, Rethymnon Prefecture
Margarites, Rethymnon Prefecture

In Dili-Dili geweest? Deel je ervaringen!