TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Kleinschalig maar bijzonder leuk

Kleinschalig maar hiervoor erg leuk, het was tijdens ons bezoek niet druk waardoor we bijna alle ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
505angeln
via mobiele applicatie
Onvergetelijke ervaring met reptielen.

Beoordeeld op 12 augustus 2019
Dimi-3os
Gent, België
Lees alle 473 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Melidoni
vanaf US$ 73,79
Meer info
vanaf US$ 39,73
Meer info
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Het is vrij klein reptielen zoo.
De prijs €12,50 p/p is het best veel voor wat er te doen is.
Je kan wel reptielen vasthouden.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk om hem te gaan. Bij binnenkomst kregen we gelijk een gekko in ons handen. Het was vrij druk dus de meneer liep alleen maar heen en weer wat soms niet handig was. Wanneer je een reptiel niet zo leuk vond bijvoorbeeld en er vanaf wilde was dat niet zo makkelijk. Wilde je een slang niet beethouden dan was dat ook prima. Mijn vraag is wel of de dieren dit allemaal leuk vinden. Ze worden goed verzorgen, ziet er allemaal prima uit.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Wij hebben de reptielen zoo bezocht in Melidoni wat zeker de moeite waard was. Het was 4 € toegang per persoon. Verschillende kameleons, slangen en een kikker hebben we mogen vasthouden om foto's mee te nemen. Ook een tarantula en schorpioenen van dichtbij gezien. Het voederen van een kleine krokodil,varaans en slangen mogen meemaken. Slangetjes van 2 dagen oud gezien. De eigenaar verzorgt zijn dieren met hart en ziel. Tip! Ga 's morgens zo vroeg mogelijk omdat wij de enige van 2 families waren die zijn reuze albino boa constrictor van 4 meter lang (en denk 40 kg) met ons drietjes samen hebben mogen vasthouden zodat de eigenaar foto's van ons kon nemen.
Daarna was het te druk en had hij daar geen tijd meer voor.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019 via mobiele applicatie

Het is niet al te groot maar het enthousiasme van de gastheer wel.
Er zijn verschillende reptielen te zien. Echt ook hele grote slangen. Je mag allerlei dieren vasthouden, van kikkers tot kameleons en slangen. Hoe rustiger je blijft hoe relaxter de slang, het is bijna therapeutisch

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019

Heel leuk om een keer te kijken/doen. Hoewel het vrij klein is mag je wel een aantal dieren vasthouden. Zo konden we een paar soorten slangen, een gekko en een bearded dragon vasthouden of op ons laten zitten. Personeel is heel vriendelijk en helpen je direct wanneer dat nodig is. Het kost slechts 4 euro per persoon dus voor het geld hoef je het ook absoluut niet te laten.

Datum van activiteit: juni 2019