“Paradise the best!”

Restaurant Paradise
Geclassificeerd als nr. 10 van 24 Restaurants in Anaxos
Keukens: Grieks, Café, Grill
1 juni 2018 beoordeeld

Het allerlekkerste en beste Griekse eten vind je bij dit restaurant! Hele lieve familie <3 en heerlijk eten, schone keuken, mooi en gezellig restaurant aan het strand! Het is echt een aanrader om hier te gaan eten. Ook is er goede parkeergelegenheid naast het restaurant.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten bij dit restaurant. Zeer vriendelijke mensen . We hadden de mixed grill en de gamba's. Ruim voldoende eten en erg smakelijk. Maar ook als je op het strand bent bij dit restaurant voel je je echt welkom.

31 mei 2015 beoordeeld

Al vaak geweest lekker aan het strand,'s 'middags lekker lunchen, heerlijke Mezes , zoals gehaktballetjes, verse calamares,knoflookbrood enz..
Geweldig personeel,

15 augustus 2014 beoordeeld

Hier eet je gewoon erg lekker voor het knoflookbrood mmmm maar ook de rest van de kaart het maakt niet uit wat je kiest het is allemaal even lekker en heel goed betaalbaar.

• Sfeer
29 mei 2014 beoordeeld

Dit jaar gaan we voor de 5e keer naar Anaxos. En we verheugen ons nu al op het heerlijke eten bij Paradise. Super goed vriendelijke mensen schone keuken (mochten daar gewoon een kijkje nemen) zeer gevarieerd eten. Deze lieve mensen maken echt een feestje van je vakantie. Je krijgt hier veel voor weinig voor 10euro pp kom je rollend van de tafel af.

• Sfeer

Reizigers die Restaurant Paradise bekeken, bekeken ook

In Restaurant Paradise geweest? Deel je ervaringen!