28 september 2017 beoordeeld

Voor de eerste keer in Kontokali Bay Resort en Spa. Dit na reeds 22 bezoeken aan Corfu. Hotel was over de ganse lijn een meevaller. Ruim aanbod s'avonds in restaurant. Vriendelijke bediening. Mooie verzorgde kamers.
Mooi strand. Al onze reeds bezochte hotels op Corfu vielen goed mee maar dit was top. Enig min puntje : de bar in het hoofdgebouw mocht wat warmer aangekleed worden..

Verbleef: september 2017
11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan al jaren toe naar dit hotel en elk jaar is het top. Vriendelijk personeel, subliem eten en prachtige privé strand. We nemen altijd volle pension omdat ze verse vis op de bbq serveren elke lunch, je mag het soort vis zelf kiezen. Naast het gebruikelijke buffet voor het avondeten heb je ook een keuze van een paar restaurants.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
7 december 2016 beoordeeld

Prachtig hotel met redelijk mooie kamers. Voor de tweede maal hier geweest in een familiekamer. Dit type kamer ligt langs een drukke gang waardoor je soms wat herrie van passerende buren hebt.
Verder heel netjes met goede ontbijt, lunch en diner mogelijkheden.
Strandje is heerlijk met goede bedden, bediening en schoon water / zand. Ook loopt de bodem niet stijl af waardoor baden met een baby op de arm geen probleem is.
Zou graag nog eens gaan.

Kamertip: Zeezicht is echt prachtig
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
19 augustus 2016 beoordeeld

We zijn hier nu al 2 maal geweest en als het past gaan we zeker nog eens terug. Fijne keuken, kan soms een beetje druk zijn in het restaurant, maar als je het moment een beetje uitkiest valt het wel mee. Heel vriendelijk personeel. De kamers met zicht op zee zijn fantastisch. Recent gemoderniseerd en genoeg privacy. Zalig is het zonnen op de pontons, of op het strand. In mei is de zee nog fris, maar eind augustus is het lekker warm. Prettig detail: de gratis bus brengt je dagelijks naar Corfu stad. Minder prettig is de wandeling naar de marina van Gouvia. de straatjes er naar toe zijn ronduit vies. Spijtig dat er daar niets aan gedaan wordt.

Kamertip: De superior kamers zijn aan te raden, dan heb je je eigen balkon en zeezicht.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Gerry T, Manager van Kontokali Bay Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

Dear Vandenbrouckeb,
Thank you for this nice review on your impressions of your second stay at the Kontokali Bay. It is good that as a second time guest you found our services and facilities not only at the same level but even improved and modernized.
I certainly hope and looking forward to many more great stays and holidays to come.

1 juli 2016 beoordeeld

We kennen dit hotel al vele jaren. In de laatste 2 jaar is op belangrijke punten gemoderniseerd. De lobby heeft een moderne ruime uitstraling gekregen. Alle badkamers zijn vernieuwd. De kamers gemoderniseerd. Het buffet restaurant up to date gemaakt en ga zo maar door. Maar de oude vertrouwde topkwaliteit is gehandhaafd.
De medewerkers van dit hotel zijn de absolute topkwaliteit in Griekenland.

Kamertip: zeezichtkamers
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Gerry T, Manager van Kontokali Bay Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2016

Dear Henk,
It has always been a pleasure to welcome back repeat guests, who after a while we consider as friends, like you. It is even a bigger pleasure to know that our constant effort for improvements is effective, you enjoy our facilities refurbishments but mostly that you find the old familiar quality maintained.
Thank you for your review and I am looking forward to welcoming you again to Kontokali Bay in the future.