“Heerlijk en gezellig tafelen”
Beoordeling van Da Marco

Da Marco
Geclassificeerd als nr. 11 van 29 Restaurants in Ipsos
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Pizza’s zijn voortreffelijk en voorzien voor grote honger! :-) Pasta carbonara was ook een aanrader. En vriendelijk Nederlandse bediening! Zeker eens langs komen. Op de foto is bruschetta te zien! :-D

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

Met uitzicht op zee je lekker laten verwennen door de uitstekende keuken en geweldige service. Ik heb hier 3x heerlijk gegeten en kwam ook terug voor de uitstekende bediening.

Datum van bezoek: september 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke bruschetta en pizza’s uit de steenoven! Tevens is het een gezellig restaurantje met open keuken.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een eerdere tegenvaller nu de hele boulevard van Ipsos afgelopen voor een lekkere pizza van Marco. Gastvrije kerel, spreekt Nederlands en heeft een leuk aangekleed terras. Heerlijke traditionele bodem, rijkelijk belegd. Prijstechnisch wat hoger dan de concurrentie maar het geld meer dan waard. Ik zeg: lekker doen! Top!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een heerlijke pizza en salade gehad. Zo lekker gegeten, dat we er nog maar een hebben gevraagd om te delen.

Datum van bezoek: juni 2019

In Da Marco geweest? Deel je ervaringen!