Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (573)
Beoordelingen filteren
574 resultaten
Waardering van reizigers
218
246
77
24
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
218
246
77
24
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 574 beoordelingen
Beoordeeld op 14 augustus 2014

Wij zijn net terug van een heerlijk verblijf in Porto Angeli.
We verbleven in een moderne junior suite met privé zwembad. Het was een prachtige kamer, met een schitterend uitzicht over zee en over de berg achter het hotel. Het privé zwembad was heerlijk, en vonden onze meiden van 5 en 8 geweldig.
De bedden sliepen goed, en de erg vriendelijke schoonmaakster deed haar werk prima.
Het eten was heerlijk, ruime keus en variatie. Personeel was erg vriendelijk.
Animatie alleen in Duits voor All Tour waar wij mee waren, maar ze deden hun best om het voor onze meiden toch ook leuk te maken.
Stegna was een schattig plaatsje, zonder massa toerisme, precies zoals wij het graag zien. Rhodos stad is op kleine afstand en erg mooi om te bezoeken.
Al met al hebben we een super vakantie gehad. We voelden ons alle vier thuis in Porto Angeli!

Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank saskia c
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
portoangeli h, Public Relations Manager van Porto Angeli Beach Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2014
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you ever so much for taking the time to review our hotel on Tripadvisor.

We are delighted to read that you had a wonderful stay with us and that you felt Porto Angeli a home away from home; your feedback and comments are greatly appreciated by all of us working for Porto Angeli.

We very much hope to have the pleasure to welcome you back soon.

Warm Regards,
Porto Angeli
Customer Services Department

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juli 2014

Op 18 juni vertrokken we voor 10 dagen naar Porto Angeli Beach Resort.

Onze kamer was duidelijk verouderd (antieke meubels en spleten tussen de vloer en de muur). Bovendien was ze niet grondig gekuist voor onze aankomst. Er zaten nog vlekken op de ramen en spiegels, er lag stof op de kasten en er zaten heel veel mieren in een hoek van de kamer. Van dit laatste brachten we de receptie op de hoogte. Zij hebben dit probleem opgelost met een spray tegen ongedierte.

Het kuisen liet de rest van de vakantie ook een beetje te wensen over. Tijdens die tien dagen is de lavabo in de badkamer niet 1 keer proper gemaakt door het poetspersoneel en ook de voornoemde onhygiënische zaken, muv de mieren, werden niet in orde gebracht.

Het allerminst zijn wij te spreken over de bedden. Nog nooit meegemaakt. Abnormaal hard, waarbij de veren zoveel pijn deden dat we genoodzaakt waren om handdoeken onder de lakens te leggen om de pijn aan rug en/of heupen te verzachten.

Het ontbijt was in orde, alsook de lunch. 's Avonds had er iets meer keuze en afwisseling mogen zijn.
De mentaliteit van de alomvertegenwoordigde Russen daarentegen was een hel. Overvolle borden, mensen die je omver lopen omdat ze eerst aan het buffet willen zijn, anderen die elke keer opnieuw voorsteken wanneer je staat aan te schuiven, kinderen die hun uitwerpselen achterlaten op de grond in het restaurant en waarbij de ouders niet ingrijpen,...

Tijdens het eten had je de mogelijkheid om buiten te zitten ipv in het 'refter'-achting restaurant. Eerst bleek dit zeer aangenaam tot de wespen zich kwamen moeien. Heel ons verblijf was er een ware wespenplaag. Je moest goed oppassen wanneer je eten of drinken ging halen; overal zaten ze op, onder of in.

De zwembaden waren verzorgd en redelijk rustig in vergelijking met het privestrand. Ook de bediening aan de poolbar was in orde.

De laatste dag kregen we een sleutel van een kamer waar we ons nog even konden opfrissen voor vertrek. Op het eerste zicht leek deze kamer beter dan de onze, tot we tot de vaststelling kwamen dat de douchekop stuk was en dat er zeezand uit de leiding liep. Bovendien stond heel de badkamer onder water na het douchen.

Wij hebben tijdens ons verblijf twee dagen een auto gehuurd via een bedrijfje in het hotel en reden hiermee naar Lindos en Rhodos-stad. Deze twee plaatsen zijn zeker een bezoekje waard! Als wij opnieuw zouden mogen kiezen, zouden we een hotel in (de buurt van) Lindos nemen, daar er in Stegna Beach niets te zien is en je verplicht bent een auto te huren of een taxi te nemen om wat te ontdekken.

Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank yasminereist
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
portoangeli h, Guest Relations Manager van Porto Angeli Beach Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2014
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to bring your feedback to our attention.

We are very sorry to read that there were certain issues that caused some level of inconvenience during your stay with us and would like to apologize for any dissatisfaction felt.

According to our records, apart from the incident with the ants, that was resolved soon after it was reported, there were no other issues raised during your stay. We are very sorry for this incident described which is alien to the standards of this hotel.

Following your feedback we have also instigated an investigation on the cleaning lady responsible for your room and would like to apologize once again for any dissatisfaction felt. Kindly note, should issues arise we would really appreciate those to be reported to our reception team so that we can be given the opportunity to resolve them on the spot whilst you are still in the hotel.

Thank you also for bringing to our attention the issue with the bed mattresses; we understand that the level of softness of a mattress is something very subjective and down to a personal taste as the feedback received overall is often varied. Kindly note the majority of the mattresses have been replaced the past 3 years and can only apologise again for any dissatisfaction felt.

As far as the hotel’s main restaurant is concerned, we are sorry to read that you felt that certain hotel guests’ attitude was inappropriate. At this point however we would like to note that the incident described with the child was an isolated and unfortunate incident that only happened once during the season. Our members of staff have resolved the issue on the spot when it occurred and without wishing to be unsympathetic we feel that the way this was described in your review is both, misleading to other holidaymakers and unfair to the hotel.

Wasps in the Mediterranean basin are not uncommon and unfortunately have specific periods that they are on the rise; kindly note this is an issue that affects a lot of hotels in Rhodes at the moment and as you may have noticed we have employed various methods which have significantly minimized this phenomenon.

Lastly, in regards to the shower room, as you can appreciate this is a courtesy room offered to various departing guests to freshen up. The room had been checked in the morning prior assigning it as a courtesy room and had no faults. While we do understand the inconvenience please kindly note that faults can occur in any hotel and in room at any time. This issue had been resolved on the same day as soon as another guest had informed our reception team.

Once again thank you for choosing Porto Angeli for your stay; we very much hope that despite the issues encountered you still had some level of enjoyment out of your stay with us and that you would choose to visit Rhodes again in the future.

Kindest Regards,
Porto Angeli
Customer Services Department

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 dagen geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken