Beoordeeld op 1 november 2016

De straatlantaarn is er nog steeds, maar er is een windvast scherm aangebracht zodat je op je terras veel minder last hebt van wind en ook van dat licht van die lantaarn. Een grote verbetering! Nu dus perfect?

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
IoannaMadala, Guest Relations Manager van Nakou Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2016

Thank you very much for your kind comments. We are constantly do our best to improve our guests' comfort and enhance their vacation experience. Looking forward to welcoming you again. Best Regards,
Ioanna

Beoordeeld op 29 september 2015

In het rustige Zuiden van Kreta, ver weg van het massatoerisme, ligt Nakou Village. Vorig jaar hebben wij in het hoogseizoen deze accommodatie bezocht en dat was zo goed bevallen dat wij in augustus 2015 wederom hiervoor hebben gekozen. Nakou is een kleinschalig, rustig gelegen complex met prachtig uitzicht op zee. Het heeft een echt Griekse sfeer en wordt met liefde gerund door Dora en Manolis. Het zijn schatten van mensen! Het ligt bovenaan een heuvel, een huurauto is onmisbaar, maar die heb je toch nodig om de zuidkant van het eiland te ontdekken.
De appartementen zijn ruim en groot, ons appartement (101) had een leuk terras met uitzicht op zee en een aparte slaapkamer. De keuken is eenvoudig, je kan er geen uitgebreide maaltijd bereiden maar dat is ook niet nodig met zoveel taverne's in de buurt, waar het eten heel betaalbaar is.
Een groot pluspunt is het heerlijke grote, schone zwembad en de poolbar. Bij de poolbar kan je lichte maaltijden bestellen en Dora maakt eigenhandig iedere dag een smakelijke Griekse specialiteit die wordt verkocht als 'plat du jour'. Hier hebben we dan ook erg vaak heerlijk zitten lunchen.
Het zwembad is ook dé plek om andere gasten te ontmoeten. We hebben genoten van de gesprekken met Dora en Manolis en de andere gasten. Heel gemoedelijk sfeertje daar!
Must see: Mochlos (verse vis!) & Mirtos (schilderachtig Grieks dorpje).
En dineren bij ons favoriete restaurant aan het strand in Koutsounari: Taverna Psaropoula.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
NakouTradition, Owner van Nakou Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Naar uit om je weer te mogen verwelkomen volgend jaar! Met vriendelijke groet, Emmanouel

Beoordeeld op 19 augustus 2015

Wij hebben via Eliza was Here een verblijf geboekt in Nakou Village. Wij verbleven met ons gezin in het hoogseizoen, maar wat een rust! Goede service! Zeer geïnteresseerde en lieve gastheer en gastvrouw. Veel persoonlijk contact. Lekkere lunches: genieten van de Griekse keuken en het kalme ritme van de dag.

Het appartement was prima, schoon, keurig en ruim genoeg voor ons gezin. Het bleef het een beetje achter bij onze verwachtingen gebaseerd op de website en gestileerde foto's van Eliza.

Wij zijn ronduit positief over ons verblijf, wij hebben genoten en raden Nakou Village dan ook zeker aan.

De omgeving kan met auto prima worden verkend: strandjes, restaurants, de bergen en leuke dorpjes vind je in de omgeving.

Kamertip: De verranda's van de appartementen / maisonnettes 118 en 117 grenzen aan elkaar, waardoor er minder privacy is.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
NakouTradition, Owner van Nakou Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2015

Thank you for your kind comments posted on Tripadvisor. We are delighted to read that you have enjoyed your stay at Nakou Village and relaxed. We are a family run hotel and personal contact is very important to us. My wife, Dora, thanks you for your nice comments on her cuisine. Looking forward to welcoming you again. Best Regards,
Emmanouel

Beoordeeld op 24 juli 2015

We zaten in 101: een b-kamer. Perfecte huiskamer en slaapkamer met een groot terras en supermooi uitzicht op zee. Goed bed. Wel op een hoek met 's avonds een straatlantaarn die de prachtige sterrenhemel verpest. Verder ook een nadeel dat het terras van de bovenburen het dak van onze slaapkamer was. Uitslapen is dus onmogelijk. Heerlijk zwembad met helaas een gesloten bar. De sateliet-tv werd - alweer helaas 2 dagen voor ons vertrek pas geïnstalleerd waardoor we geen enkele wedstrijd van Wimbledon hebben kunnen zien. We waren er van 030715 tot 170715.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
NakouTradition, Owner van Nakou Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2015

Thank you for taking the time to post your review on Tripadvisor. We are delighted to read that you enjoyed the spacious living room of your apartment and the big terrace. We are sorry to read that you missed the Wimbledon match, despite our efforts.
Hope to see you again.
Best Regards,
Emamnouel

Beoordeeld op 28 oktober 2014

Nakou Village is een mooi appartementencomplex. De ligging is erg afgelegen en zonder auto moeilijk bereikbaar.In de omgeving is weinig tot geen "vertier". Appartement 104 is mooi met een prachtige bougainville maar onpersoonlijk. De slaapkamer met een klein hard tweepersoonsbed is niet erg gezellig. Waarschijnlijk is het complex voornamelijk gericht op zomergasten want tijdens ons verblijf (medio oktober) was er zowel bij het zwembad als in de gemeenschappelijke ruimte niets te doen. Wat betreft schoonmaak is 1x per week schone lakens en (witte) handdoeken erg weinig. Omdat toiletpapier gescheiden wordt van de toilet is het mi geen overbodige luxe de pedaalemmers dagelijks te ledigen. Misschien moeten we eens terug in de zomerperiode!

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
NakouTradition, Owner van Nakou Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2014

We would like to thank you for taking the time to share your experience as well as your kind words on Nakou Village.
Regarding the car rental rental, we highly recommend it to our guests, in order to facilitate their holidays and explore the beautiful south east of Crete.
Our policy is to clean the apartments and change linen twice in a week's stay.
Looking forward to welcoming you again
Emmanouel