“Familie taverne”
Beoordeling van Kounali Family Tavern

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Kounali
Keukens: Grieks
4 weken geleden beoordeeld

Zijn van heraclion naar hier gekomen met de vespa, 40min onderweg zeer gezellig en mooi uitzicht om te rijden! Een aanrader.

Goed en goedkoop kunnen eten bij de family taverne! Enkel jammer dat je hier geen uitzicht hebt.

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld

Geweldige gastvrijheid klein maar vriendelijk en zeer lekker gegeten helaas parkeren valt niet mee daar wel voor quad en fiets goede plaatsen

Datum van bezoek: september 2019
31 augustus 2019 beoordeeld

Na ons bezoek aan de Milatos Cave zijn we hier wezen eten. Na de Milatos Cave is het nog ongeveer 2 km doorrijden. Dit is echt een authentieke taverna. Ben je bijv. in Stalida dan moet je hier echt naar toe gaan. Een zeer klantvriendelijke eigenaresse die ook nog eens heerlijk eten klaarmaakt. En een reuze gezellig restaurantje in een bergdorpje waar nog 12 mensen wonen. Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 juli 2019 beoordeeld

Het eten was enorm lekker, de sfeer was uitnodigend en gezellig en de service was goed. Erg aan te bevelen.

Datum van bezoek: juli 2019
29 juni 2019 beoordeeld

Bij toeval zijn wij bij dit restaurant aangekomen. Via Sisi zijn wij het binnenland in gereden om de Milatos Cave te bezoeken. Na dit bezoek zijn wij doorgereden om uiteindelijk weer op de grote weg uit te komen. Wij passeerden dit restaurant, zag er heel gezellig uit en besloten er te gaan lunchen.
Het restaurant ligt in een smal straatje en op 2 hoeken zijn overdekte buiten terrassen gesitueerd. Parkeren is een kwestie van een plekje zoeken langs het weggetje.
Het bleek een goed restaurant te zijn dat bestierd wordt door een familie. Vader en schoonzoon staan in de keuken en de dochter doet de bediening. Er is een kaart met typische Griekse gerechten en eveneens een menu van de dag. Die dag was dat Souvlaki en die hebben wij genomen, Griekse salade erbij en vooraf brood met tzatziki.
Alles op een vredig rustige manier, vriendelijk en heerlijk van smaak. Het was niet heel druk, maar de vrouw vertelde mij dat het in het hoogseizoen ieder dag vol is.

Voor ons een absolute aanrader

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Kounali Family Tavern bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture
Palaikastron, Lasithi Prefecture

Krousonas, Heraklion Prefecture

Elounda, Lasithi Prefecture
Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Kounali Family Tavern geweest? Deel je ervaringen!