39 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 291
PricelineUS$ 277
Prestigia.comUS$ 301
Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Door Corona worden nu alle maaltijden à la carte bediend. Je krijgt 's middags en 's avonds de keuze uit twee menu's met 4 gangen waar je lukraak uit kan kiezen. Ook het ontbijt is met een kaart. Ik vond dit zelf best wel prettig om bediend te worden. Ook hoef je aan het zwembad niet zelf achter drank te gaan, personeel komt regelmatig rond om bestellingen op te nemen. Cocktails zijn top, frozen strawberry daiquiri, Mojito en zoveel meer zitten in de All in formule. Top vakantie!

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Nancy Kokotou, Γενικός Διευθυντής van Elysium Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2020

Dear 364linav,
thank you very much for your positive comment on trip advisor!

We are glad that you found our services worthy of your expectations. We are happy that you had a nice vacation and it will be our honor to welcome you back to our hotel!

Best regards,
Nancy Kokotou
Elysium Boutique Hotel

Beoordeeld op 9 september 2019

Elysium Boutique hotel is een modern, strak hotel. Ontvangst met een drankje en koud handdoekje en je koffers worden direct overgenomen. Een fijn welkom! De kamers zijn netjes evenals de badkamer en hebben een ruim balkon. Wij vonden de verlichting boven de spiegel te weinig. Gratis kluisje aanwezig en zeer goed werkende airco. De schoonmaak is redelijk. Wel elke dag schone bedden en handdoeken. Het personeel is allemaal zeer vriendelijk. De ligging van het hotel is perfect! Direct aan zee waar zelfs in augustus altijd een plekje vrij was, net als bij het zwembad. Op alle ligbedden lekker dikke kussens en badlakens waren om de dag om te wisselen. Het ontbijt is goed en uitgebreid, het diner is helaas iets minder. De salades en nagerechten zijn goed en worden mooi gepresenteerd maar de hoofdgerechten waren elke dag lauw tot koud. Wij misten ook de typisch griekse gerechten. De Bliss bar is heel erg sfeervol en serveert heerlijke gerechten ook tijdens de lunch die mooi geserveerd worden. Regelmatig leuke live muziek. De cocktails zijn hier aardig aan de prijs. In de omgeving veel winkeltjes, terrasjes en autoverhuur mogelijkheden. Only adult is ons zeer goed bevallen. Elysium is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Elysium-beach, General Manager van Elysium Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Dear Guest

Taking the time to post your review on the Trip Advisor is very much appreciated by all of us and your positive comments and feedback of your stay strengthen us to continue our efforts for providing luxuries and high standards of services.
We are very delighted to read your kind words for our facilities and we are pleased that we have been able to meet your expectations.
We do hope that we will have the chance of welcoming you again in our hotel in the future and we thank you in advance for recommending our hotel further on.

With very kind regards,

Marika Zanettou
Hotel Manager

Beoordeeld op 31 mei 2019

We hebben het hier in het Elysium Hotel heel fijn gehad.
Bijzonder vriendelijke medewerkers, allemaal! Altijd aardig en behulpzaam, heel gastvrij.
Prima kamer met goed bed, goede douche, lekker.
Buiten rondom het zwembad zit en lig je heel gezellig en de Bliss Bar (Beach bar) was onze favoriet .
We hadden pech met het weer, maar hebben ons toen heerlijk laten verwennen in de Spa .

Datum van verblijf: mei 2019
Elysium-beach, General Manager van Elysium Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Dear Guest

Hereby, we would like to thank you very much for taking the time in writing your review regarding your visit in Elysium Boutique Resort.
We are very flattered receiving your positive comments for our staff and our services, as well as for your room.
Commentaries as yours give us strength working towards the personalized services and enforcing us in improving even better our luxury standards.
We do hope to have the opportunity to welcome you again in the future and we wish you all the best for a nice summer time.

With very kind regards,

Marika Zanettou
Hotel Manager

Beoordeeld op 19 augustus 2018

Kleinschalig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel
propere en geriefelijke kamers
Ideale uitvalbasis voor degene die een daguitstap naar oa Heraklion
willen doen!
Het privéstrand van het hotel ligt aan de overzijde van de straat

Kamertip: Wij hadden kamer 2212 op de eerste verdieping en deze was op alle gebieden uitstekend
Datum van verblijf: juli 2018
Elysium-beach, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Elysium Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Dear Valued Guest,

Lovely to receive your flattering review!

Yours warm comments are highly appreciated.

Looking forward to welcome you back

Kind regards
Theodora Armeni

Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Na weken zoeken waar we dit jaar eens op vakantie naar toe wilden gaan, kwamen met regelmaat de foto’s van Elysium Boutique hotel voorbij. Uiteindelijk is het deze ook geworden.
Vanwaar de keuze ? Uitstraling, modern, strak en de reviews.
We hadden een avondvlucht dus kwamen laat aan. In de Bliss bar vooraan het terrein van het hotel werd live muziek gespeeld en het zag er gezellig uit. Inchecken was zo gebeurd en we kregen een drankje en korte uitleg. De koffers werden netjes naar boven gebracht (we hadden een VIP kamer met ligbedden en all-inclusive) en ook daar werd netjes alles even uitgelegd. De koffers laten staan en nog even naar de Bliss bar gegaan voor een drankje. Blijkt dat all-inclusive in de Bliss bar maar tot 2300u is. Daar zal best een reden voor zijn maar dat viel een beetje tegen.
Terug naar de kamer en daar stonden nog 2 bordjes met wat snacks (brood, kip, pizza) klaar omdat we laat aankwamen.
Indruk van de VIP kamer. Modern, alles aanwezig, goed bed, goede douche, prima airco, elke dag gratis drinkwater, elke dag gratis shampoo etc, elke dag de mini-bar aangevuld met frisdrank, elke dag een setje Nespresso koffie, dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken, elke schoonmaak en goed, eigen ligbedden en terras met zijzicht op zee.

Indruk van de maaltijden. Prima intercontinentaal ontbijt. Van alles te verkrijgen. Het enige wat ik miste was muesli. Er was wel iets van cornflakes etc. Prima lunch, zowel warm als koud. Prima diner met diverse thema avonden. Het diner is met dress code waar we geen probleem mee hadden. Echter mag er vaker op gecontroleerd worden. Ik begrijp dat het moeilijk is omdat klant koning is alleen waren het wel dezelfde personen die zich er niet aan hielden.
Indruk van de aangeboden snacks in de middag. Prima service. Stukje pizza of een kleine sandwich is top.
Het eten was niet altijd superwarm meer maar dat was voor ons geen bezwaar.
Indruk hotel algemeen. Heel erg strak, schoon, modern, netjes.
Indruk zwembad. Super dat bedden niet gereserveerd mogen worden. Nu is dat op zich niet echt nodig want i.c.m. Het privestrand is er voldoende plaats.
Indruk personeel. Super vriendelijk, behulpzaam.
Strandlakens te verkrijgen bij de Spa. Top. We hebben tevens een couples massage genoten aldaar wat heerlijk ontspannend was.
Indruk strand. Prima parasols en ligbedden met zachte kussens. Bediening ook aanwezig. Douche voor het afspoelen van het zeewater. Wel veel stenen op de bodem wat pijnlijk kan zijn. Ook, afhankelijk van de wind denk ik, veel zeewier. Advies om te gaan zwemmen 100m naar rechts. Soms ook hoge golfslag.
Indruk gehele park. Zeer verzorgd, schoon en netjes.

Tips en tools. Het extra wat je moet betalen voor all-inclusive was voor ons achteraf te groot. Lunch hebben we maar een keer genoten, drankafname tijdens het eten, aan het zwembad, aan het strand (ook daar wordt bediend) en in de Bliss bar (tot 2300u) was niet super veel en de andere extra’s hebben we ook niet veel genoten. Advies dus gewoon half pension te boeken. Een VIP kamer was eigenlijk voor ons ook te veel. We hebben eigenlijk geen gebruik gemaakt van de ligbedden op het prive terras. Grote voordeel is dat je overal erg kort bij zit. Nu is de verste kamer ook niet ver hoor.

Algemeen. 5 sterren waard.

Datum van verblijf: augustus 2018
Elysium-beach, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Elysium Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dear Valued Guest,

Thank you for choosing Elysium Boutique Hotel, and the time that you have spent sharing your experience on Tripadvisor community.

We highly appreciate your review full of details and tips for other guests. We feel pleased to read that our hospitality team and hotel facilities have met your expectations.

On behalf of our team please, allow me to offer a huge thank you.

Luckily, we will see you again soon...

Kind regards
Theodora Armeni