“Prima gegeten. ”

Geclassificeerd als nr. 2 van 22 Restaurants in Analipsi
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kwaliteit van het eten is prima en tegen aantrekkelijke prijzen. Vriendelijke rustige bediening. Zeker een aanrader.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier de geiekse avond gehad van sunweb.heerlijk gegeten en vreselijke gezeliige avond gehad. 1 van de obers spreekt nederlands.

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was, ondanks de veelbelovende berichten op tripadvisor, fantasieloos en smakeloos. In de tonijn salade zat ontzettend weinig tonijn dat strategisch was uitgespreid zodat het nog wat leek. De porties zijn ruim en qua prijs niet duur dus als je voor weinig geld wilt eten, dan is dit misschien wel de tent voor jou. De mix dranken bevatten zo weinig alcohol dat het net lijkt of je Een glas frisdrank zit te drinken maar dan wel een hele dure. Al met al, zou ik dit restaurant zeker niet aanraden .

21 september 2017 beoordeeld

Alles klopt bij dit restaurant, de gezellige indeling (on grieks) snelle en correcte bediening.
Het eten is prima voor elkaar, we aten hier de chefs-salade als starter en als hoofdgerecht pork souvlaki, allemaal even smakelijk, de huiswijn is zoals overal in Analipsi goed en goedkoop (rose).
We zijn hier 3X teruggeweest

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier klopt alles! Romantisch onder de bougainville, uitgebreide kaart, heerlijk eten en prima bediening.
Een restaurant om naar terug te gaan!

Reizigers die Volkano bekeken, bekeken ook

Chersonissos, Heraklion Prefecture
Chersonissos, Heraklion Prefecture

In Volkano geweest? Deel je ervaringen!