Beoordeeld op 13 september 2019

Bij aankomst werden we heel gastvrij verwelkomd door Georgia, een schat van een vrouw! Het verblijf was fantastisch! Supervriendelijk personeel (bar zwembad veel dank aan het jonge meisje Marina,zo lief!). Onze swim up room was heerlijk vertoeven! Namiddag schaduw dus dan naar het zwembad... ook zalig rustig liggen daar. Alleen wel jammer dat het hotel geen stoelreservering toelaat maar dat bijna alle toeristen dat verbod aan hun laars lappen... maar ondanks dit toch altijd een rustig plaatsje aan het zwembad. Het eten is er fantastisch, alles is kraaknet. Een echte aanrader voor wie een weekje rust wil in pure luxe.

Datum van verblijf: september 2019
StellaHotels, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Stella Island Luxury Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Guest LivedeBlock1,

We are glad you had a relaxing experience in pure luxury here at Stella Island Resort & Spa.

We are very pleased that you enjoyed all aspects of your stay and we would like to thank you for mentioning our valued staff.

We hope to see you again!

Pari Fasoulaki
Guest Relations

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtig resort met alles wat je van een super de luxe resort mag verwachten. Stijlvolle kamers en de swim-up rooms zijn fantastisch. Lekker vanuit eigen vlonder het heerlijke zwembad in. Eten in de diverse restaurants is van hoog niveau. Zelfs het buffetrestaurant is een echte aanrader. Personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Wij zijn 2 jaar op rij geweest en gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2019
StellaHotels, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Stella Island Luxury Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Dear Theo,

Thank you so much for taking the time to share this wonderful review about your recent stay with us.

We are delighted to hear that we were able to provide this amazing experience for you.We appreciate your kind words about our cuisine, room and staff.

Our goal is to provide a vacation of a lifetime for each guest that stay with us so we are thrilled to know that your expectations were met. We do look forward to welcoming you back to Stella Island very soon!

Beoordeeld op 6 augustus 2019

We zijn hier nu. Op dag 3. We blijven 7 dagen. Het is echt precies zoals iedereen schrijft.Onvoorstelbaar mooi en rustgevend! Spectaculair eten en heerlijke kamers. We hadden 1 nacht de villa en nu de swim up kamer. Echt een aanrader. Je kunt vanaf minimaal 5 nachten ook 1 x eten in alle a la carte restaurants. Ontbijt kan op 2 plekken. Lunchen kan buffet, a la carte of poolbar. En echt alles qua eten is all in! Personeel heel vriendelijk en bellen en vragen telkens of alles in orde is of dat ze nog iets kunnen betekenen. Plaatjes zelf is niks te doen. Klein strandje maar niet mooi. Maar je wilt ook eigenlijk niet weg van het resort. Dat is daarvoor te geweldig.
Wij gaan nog paar dagen genieten en vooral verder ontstressen.

Datum van verblijf: augustus 2019
StellaHotels, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Stella Island Luxury Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Dear Guest,

Thank you for leaving us such a fantastic review and for your kind comments!
We are delighted to hear that you were pleased with the excellent service provided by our staff members. Our resort team takes pride in their jobs and always strives to achieve guest satisfaction, we are thrilled to know that we went above and beyond to make your stay a memorable one.

We do hope to welcome you back to Stella Island in the future for an even more memorable experience!

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Nog nooit in zo’n mooi resort verbleven, alles is hier geweldig voor elkaar. Kamers zijn super, prima bedden, idem
Tv en airco, in een woord “genieten” en dat op een hoog niveau. Diverse zwembaden op verschillende niveau’s die allemaal rust uitstralen net als de rest van het resort. Geweldig personeel. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
StellaHotels, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Stella Island Luxury Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Dear Arjan & Corinne,

Thank you for taking the time to share your Stella Island experience with us.

We are elated that your experience with us was nothing less than fabulous! Our main objective is to know that at the end of every stay, our guests are happy and that we would have surpassed their expectations.

We do hope that we will be welcoming you back in the future!

Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Een prachtig hotel met uiterst vriendelijk personeel en lekker eten. Een absolute aanrader op Kreta.
Wel aan te raden is om een auto te huren want buiten het hotel is er niks in de buurt. Via de auto kun je dan de prachtige stranden bezichtigen zoals Balos. Het is ook heel leuk om een dag naar Santorini te gaan, dit is vrij makkelijk via een fast ferry.

Datum van verblijf: juli 2019
StellaHotels, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Stella Island Luxury Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Dear Guest,

Thank you for sharing your Stella Island experience with us. We are also very pleased that the hospitality of our staff contributed to your remarkable experience.
Our major goal as a luxury resort is to ensure that we exceed all our guests’ expectations and reading your kind comments lets us know we did just that!

We certainly do look forward to welcoming you back in the near future for another great holiday with us!

Best Regards,