“Lekkere pizza's”

Simon's Pizzeria & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 36 Restaurants in Kalyves
7 november 2017 beoordeeld

Lekkere pizza's, vlotte en zeer vriendelijke bediening in een gezellige sfeer. Wij aten met zijn vieren een familie pizza, gecombineerd met een lekkere salade en waren voldaan. (we zijn er dus 3 keer geweest en elke keer weer lekker en zonder poespas)

Simos B, General Manager van Simon's Pizzeria & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Thank-you for your great review of Simon's Pizzeria & Restaurant and you positive comments on how you enjoyed our pizzas! We glad that you enjoyed your meal with us. We sincerely hope to see you again and look forward to welcoming you back!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere verse en grote pizza's. Service was erg vriendelijk. Dit alles aan een goedkope prijs! Aanrader!

Simos B, Owner van Simon's Pizzeria & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Thank-you for your wonderful review of Simon's Pizzeria & Restaurant and how you enjoyed our pizzas, service and the price. We sincerely look forward to welcoming you back and wish you well!

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Kalyves twee maal dit restaurant bezocht. Lekkere pizza in het centrum van Kalyves met perfecte bediening. Het dessert en de raki van het huis is beter dan in de andere restaurants.

Simos B, Owner van Simon's Pizzeria & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Thank-you for your wonderful review of Simon's Pizzeria & Restaurant, as well as your positive comments on desserts and how you enjoyed them. We sincerely hope you enjoyed your meal with us and look forward to welcoming you back!

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zin aan pasta en pizza en een echte espresso!
Vriendelijke eigenaar Simon, goed gegeten voor lage prijs, ook hier weer een heerlijk toetje en raki bij de rekening. Oma lette op kleinzoon, opa bracht op de brommer de pizza bestellingen rond, wij houden van deze sfeer. Moderne inrichting, niet aan het water..Maar leuk voor de afwisseling.

Simos B, Owner van Simon's Pizzeria & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Dearest joyoldenhof

Thank-you for your wonderful review of Simon's Pizzeria & Restaurant, as well as your positive comments on our food. We sincerely hope you enjoyed your meal with us and look forward to welcoming you back!

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen laat aan met onze vlieger en hebben prima pizza's laten bezorgen. Keurig binnen half uur gebracht over stoffige ongeasfalteerde wegen. Greek pizza werd goed gewaardeerd, Hawaï iets minder. Teveel kaas, te weinig ananas. Familie pizza is groot! Normaal toch wel voor minimaal twee eerder drie personen.

Reizigers die Simon's Pizzeria & Restaurant bekeken, bekeken ook

Kalyves, Apokoronas
Kalyves, Apokoronas

In Simon's Pizzeria & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!