“Perfecte ambiance en top eten! ”
Beoordeling van Piperia Restaurant

Piperia Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 36 Restaurants in Kalyves
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 10 m van de zee in de avond dineren: wat kan er mooier zijn!
Mijn man had zeebaars, verrukkelijk bereid. Ik uiteraard octopus, ik blijf het proberen en deze keer kwamen mijn verwachtingen meer dan uit!
Heerlijk zachte octopus zoals je ze zelden krijgt, vergezeld van sla uit eigen tuin, eveneens perfect meteen olijfolie van topklasse. Gelijk een fles van meegenomen!
Erg vriendelijke bediening, kortom een aanrader! Wij gaan de komende weken zeker weer!

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vis gegeten met prachtig uitzicht op zee. Verse producten jet subtiele smaak. Bediening is vriendelijk.

7 november 2017 beoordeeld

Als je binnenkomt denk je dat ze op het punt staan te verhuizen of te sluiten, maar als je doorloopt kom te terecht in een soort schuur en nog verder kan je aan zee zitten, met prachtig uitzicht. De zeer vriendelijke gastvrouw moest die avond alles in haar eentje doen (geen idee of dat pech was, of de standaard) maar liet nogal wat steekjes vallen. Geen olie, zout en peper op tafel, ook niet nadat we er om gevraagd hadden en ook de servetten kwamen niet door. Eten keken we naar uit maar vonden het matig. Jammer, we hadden er naar uitgekeken, maar vonden het matig (en ook wat weinig)

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige kaart maar heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening in een mooie omgeving! Eerste indruk is compleet fout!!veeolm doorlopen

25 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant niet overslaan! Heerlijk en eerlijk (kretenzisch) eten met prachtig uitzicht op zee. Hele vriendelijke obers.

Reizigers die Piperia Restaurant bekeken, bekeken ook

Kalyves, Apokoronas

In Piperia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!