“Gezellig”

Keukens: Grieks, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant waar je hartelijk word ontvangen door de eigenaars en bediening. Het eten is prima vooral de pizza's. Voor ons is het al jaren een restaurant waar we zeer geregeld eten en ons thuis voelen.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ben je geen gast .hier kom je thuis.
Geweldig eten prachtige locatie bijna op t strand.wat mij betreft n absolute blijver.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, bediening vrolijk en vriendelijke eigenaren hartstikke lief en een geweldig uitzicht aan het strand.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar geweest, verwend door Harris als gastheer en de kok en de gerechten uit ondermeer de houtoven.
Dit jaar 1 negatieve recensie gelezen...hmm...we zijn benieuwd: gelukkig!! Het is weer als vanouds: prima eten (altijd te veel, dat wel), super attente bediening en er komt vanaf de komende maand een nieuwe kaart en nieuwe borden, wij gaan straks al even iets voorproeven: zeebaars met groenten in folie uit de houtoven.... dank jullie voor de aandacht voor het eten en voor de gezelligheid!❤

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hier terechtgekomen. Mooie locatie aan het water. Zeer aardige bediening en lekker gegeten met ruime porties. Hier zouden we zeker terugkomen. Is een aanrader.

Reizigers die Il Forno bekeken, bekeken ook

Kalyves, Apokoronas
Kalyves, Apokoronas

In Il Forno geweest? Deel je ervaringen!