“Uitstekende gerechten aan zee.”
Beoordeling van Il Forno

Il Forno
Geclassificeerd als nr. 1 van 38 Restaurants in Kalyves
Keukens: Grieks, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mede gezien de recensies op T.A. gegeten bij Il Forno. Voor de afwisseling met de reeds eerdere Griekse gerechten besloten om eens Italiaans te eten. Na binnenkomst werd er een menukaart van bijna een halve meter op je tafel gelegd waarin alle gerechten met foto's stonden vermeld. Een behoorlijke hoeveelheid gerechten kan ik je zeggen. Gekozen voor de pizza met zeevruchten en de pizza tonijn. Wit huiswijntje daarbij smaakte prima. Het duurde even maar toen de pizza werd gebracht wist je het eigenlijk al. Die krijg ik nooit op. ( en ik was niet de enige want andere gasten namen de resten in een doosje mee) Beide pizza's waren zeer goed gevuld met ingrediënten. Tonijn met volop tonijn en zeevruchten met garnalen, witvis, zalm, inktvis en mosselen. Heerlijke pizza's maar teveel voor een gemiddelde eter.
Dessertje met ijs en likeur van t huis. Prima prijs kwaliteit verhouding.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza's, top bediening.
Zalige bedjes aan het strand,
Gewoon geweldig en zeer betaalbaar.
Thanks Jorgos and Stella and staff, see you next time.....

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vanavond met ons dochtertje van bijna 2 (waarvoor het personeel overigens superlief was) gegeten. Fijne, vlotte bediening. Alleraardigst gelegen direct aan het strand. We wilden allebei een salade als voorgerecht bestellen, maar dat werd ons afgeraden omdat één salade voldoende zou zijn voor ons tweeën (drieën met ons dochtertje erbij). Gelijk had ie :), die salade Al Forno is steengoed. Vegetarische pizza en pasta putanesca waren ook prima. Total damage was incl fooi €30. Naisj!

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede pizza's, mijn vriendin had een grote salade die haar ook erg beviel. Grote keuze van de kaart. Geen op of aanmerkingen!

6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hebben we bij bijna alle restaurants in Kalyves gegeten en dit was toch de beste. De buren (Mistrali) heeft iets betere Griekse gerechten maar deze heeft heerlijke pasta's en pizzas. Vrolijke bediening, leuke sfeer en een mooi uitzicht. Ook was het toetje (raki met caramel en ijs) lekker. Hier komen we zeker terug!

Reizigers die Il Forno bekeken, bekeken ook

Kalyves, Apokoronas
Kalyves, Apokoronas

In Il Forno geweest? Deel je ervaringen!