“Locatie niet , eten top”
Beoordeling van Icarus

Icarus
Geclassificeerd als nr. 2 van 36 Restaurants in Kalyves
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet mijn favoriete locatie.
Uitstraling minimaal van buitenaf.
Magere kaart qua smaak zoals ik normaal Griek.
Maar aangenaam verrast als eten , na lang wachten arriveert.
Smaak super , vers en ongekend goed.
Na een lekkere amuse en raki van de ober mijn wensen en verwachtingen kenbaar gemaakt.
Slotconclusie : vraag wat je lekker vind en het wordt met alle liefde bereid wn geserveerd.
Verheug me op het volgende bezoek.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor terecht gekomen bij Icarus, gelegen op een gezellige lokatie aan t strand. Prima bediening lekkere Griekse gerechten en wijnen. Genoten van gegrilde sardines, swordvisfile en Griekse salade. Relaxte sfeer waarbij geen dek werd gelegd door bedienend personeel om de volgende 'gang' te nemen. Koffie toe met daarbij ouzo van t huis. Top. Prima prijs kwaliteit verhouding.

21 augustus 2017 beoordeeld

Het eten is hier altijd heerlijk en vers bereid. Je moet af en toe even wat langer wachten maar dat is de moeite waard. De kleftiko is heerlijk en ook de beef stifado en eigenlijk alles. Een aanrader als je hier op vakantie komt

1 mei 2017 beoordeeld

Vorige week (eind april) 2 keer gegeten in dit kleine sfeervolle restaurant.
Prachtig gelegen aan het strand van Kalyves. Door het vroege voorjaar de plastic schermen nog dicht, maar in de zomer moet het hier heerlijk zijn.
Gastvrijheid van de eigenaars is ongekend, het eten heerlijk. Verse vis, stoofgerechten, gegrild vlees en een zalig (gratis) kokos cakeje met raki als nagerecht.
Dus wat wilt een mens nog meer op zijn/haar vakantie.

24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geheten bij Icarus, gastvrije ontvangst met een lekkere verrassing tot slot. Helemaal top!!!�

Reizigers die Icarus bekeken, bekeken ook

Kalyves, Apokoronas

In Icarus geweest? Deel je ervaringen!