“Heerlijk restaurant ”
Beoordeling van Garlic

Garlic
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Vourvourou
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek. Goede bediening en fantastisch eten tegen een goede prijs. Ook de broodjes pita/tortilla zijn een aanrader. Voor vegetariërs ook verrassend veel keuze.

Datum van bezoek: september 2019

3 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste avond van ons verblijf in Vouvourou hier gegeten. Ondanks dat we vroeg waren, waren al best wat tafels bezet. Vooral gezinnen, maar nog steeds een goed teken. Eten is super vers en heel goed van smaak. Geen opsmuk. Aankleding is simpel, personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. Voor een snelle hap zeer de moeite waard. Kom wel later op de avond als je niet tussen de kinderen wilt zitten.

Datum van bezoek: juni 2019
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin burgers gegeten. Die waren groot (ook de normale) en lekker. Bediening was geweldig, zelfs een alcoholvrije cocktail maken voor de kids was geen probleem.
Prima prijzen, we komen graag terug.

Datum van bezoek: mei 2018
28 september 2017 beoordeeld

Dit is een typisch Grieks restaurant zonder poespas maar goed eten, voor een acceptabele prijs en een prima bediening.

Datum van bezoek: september 2017
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk (en veel) eten, de sfeer is ontspannen. Direct aan de straat en goed vindbaar. Vriendelijk personeel en een duidelijke kaart.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Garlic bekeken, bekeken ook

Vourvourou, Sithonia

In Garlic geweest? Deel je ervaringen!