Vandaag geopend: 09:30 - 19:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super service en super genoten 😍

Beoordeeld op 29 juli 2019

Katleen B
via mobiele applicatie
Lees alle 405 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Vourvourou
vanaf US$ 119,07
Meer info
vanaf US$ 67,40
Meer info
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Vandaag de gehele dag 09:30 tot 18:30 op pad geweest met de open Alexander 4.80. Via de mail gereserveerd. Reageren mega snel en heel vriendelijk. Locatie is goed te vinden. Prachtige plek. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd. De boot was in zeer goede staat en schoon! Je krijgt ook nog een koelbox met wat flesjes water mee. Aan alles wordt gedacht. De omgeving is echt geweldig! Prachtig helder water, mooie stranden... absoluut een aanrader! Puur genieten.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk dagje met de boot !!! Prachtige omgeving met en pittoreske baaien waar je voor anker kan gaan of kan aanmeren op de strandjes. Hoogtepunt: the blue lagoon.
Heel tevreden over Dream Swim !!! Geen vaarbewijs nodig. Goeie uitleg bij vertrek. Correcte prijs. Mooie, vrij recente boot.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij waren zeer tevreden over de boot en het personeel. Ze vertelde eerlijk welke dag we het beste konden gaan varen, en omdat we wat later in de middag kwamen kregen we netjes korting omdat we geen hele dag vol konden maken. De boot was lekker snel en je kon makkelijk bij de strandjes aanmeren. Ook de route was erg leuk en na afloop kregen we de route die we gemaakt hadden toegemaild.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2018

Heerlijke ontspannende dag gehad met een boot van Dream & Swim!
Zeer vriendelijk en deskundig personeel, schappelijke prijs en een prima boot!
Lekker rondgevaren, aangemeerd in prachtige baaitjes.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Prachtige boot gehuurd voor 4 pers.
Uitleg en service was prima. Leuke tocht gemaakt en hier en daar aangelegd om iets te eten of drinken. Wel handig om als je bij n strandje aanlegt te zorgen dat je iets bij je hebt om je geld waterdicht mee te nemen. Super dag gehad!

Datum van activiteit: juli 2018