“Heerlijk!!!”
Beoordeling van Friends

Friends
Geclassificeerd als nr. 4 van 49 Restaurants in Molyvos
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was het hier heerlijk zeg!!! Voor een te goedkope prijs zo een heerlijke maaltijd!! Hier zijn wij om de dag terug geweest en hebben wij genoten van de maaltijden en de lieve mensen die er werken

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er had iets meer Gyros in het broodje gemogen... heb de kipgyros en de varkensvlees gyros gegeten, teveel tomaat en patat t.o.v. de gyros. Wel erg smaakvol en goedkoop. Zou graag wat meer vlees willen, is mijn mening natuurlijk.

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier word je toch blij van! Een soort snackbar met overheerlijke gerechten. De pita giros is echt een aanrader! Eigenaresse is een Nederlandse.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een rustige snackbar achtige tent, met vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk en vers bereid, met een lichte barbecue smaak. We kregen echt een flink bord met goed gebakken frietjes, perfect gebakken vlees en wat sla. De foto zegt genoeg

8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pita gyros gegeten! Lekker zacht pita brood met heerlijke tsatsiki en kruiden, echt een aanrader! Voor maar €2,50 heb je een goed gevuld broodje.

Reizigers die Friends bekeken, bekeken ook

In Friends geweest? Deel je ervaringen!