16 september 2017 beoordeeld

Prettig kleinschalig hotel, zeer vriendelijk,hard-werkend, behulpzaam personeel.
Ruime kamers met uitzicht op zee, dagelijks schoonmaak. Eten is prima; lekker gekruid, op tijd aangevuld, keuze, sommige dagen extra live-cooking. Bij vroeg vertrek was extra vroeg ontbijt mogelijk.
Twee zwembaden, waarvan 1 adults-only waar je prima kan relaxen.
Via hotel paar dagen een auto gehuurd wat ook vlot en goed geregeld was.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
8 september 2017 beoordeeld

Belvedere Hotel : Bij binnenkomst worden de koffers door personeel naar de bungalow gebracht ( en ook bij het vertrek ) wat best praktisch is omdat het Belvedere Hotel op een berghellingkje ligt .Het personeel is gewoon echt aardig en service gericht . Gebruikte borden etc. wordt lekker snel opgeruimd. De kamer wordt elke dag schoongemaakt . Het ontbijt,lunch en diner is prima ( Alles dient in de juiste context gezien te worden door de toeristen ) s middags kan me ook een heerlijk ijsje halen . De 2 zwembaden zijn beiden top en lekker schoon . Het bovenste zwembad is meer voor de gezinnen / kids . Het zwembad beneden is meer voor de mensen die meer rust willen . De kamers en bedden zijn prima, soms wat achterstallig onderhoud maar daar moet men door heen prikken . Belvedere Hotel ligt vlakbij Molyvos met de leuke haven, vele restauranten en met het charismatische kasteel . Auto's en scooters kunnen ook daar gehuurd worden . WIj hadden zelf hele goede ervaring met Avis Budget ( Wel vroeg in het jaar boeken hetgeen goedkoper is )

Kamertip: Allemaal kijken naar de mooie zee, sommigen hebben een ander soort balkon en sommige kamers 3 bedden ipv 2
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
30 augustus 2017 beoordeeld

Mooi gelegen op de heuvel aan de weg van Molyvos naar Eftalou. Toegangsweg was heel slecht van de openbare weg naar t hotel zelf. Dat was eigenlijk het enige echte minpunt.
Aparte gebouwen met kamers, veel trapjes dus indien slecht ter been niet heel fijn misschien.
Kamer was prima met een tweepersoonsbed waar we goed op sliepen met airco en een bedbank waar onze 16 jarige dochter prima op sliep. Een bureau met stoel , bankje, stoel naast t bed klein keukenblokje met kastje koelkastje kookplaatje en koffiezettertje( zo'n houdertje voor gemalen koffie met water opzetten en laten koken ) Badkamer met wastafel , toilet en ligbad waar de douche in was. Douche gordijn schoon. De eerste dag kwam er water met vieze geur uit de afvoer. Gemeld en was de volgende dag gemaakt.. we hebben m soms nog wel geroken maar water kwam er niet meer uit.
Schoonmaak was prima in orde met elke dag opgemaakt bed en schone handdoeken badlaken en badmatje. Ruim balkon waar we een zelf meegebracht waslijntje kondennophangen om de handoeken zwemspullen s nachts konden drogen. 1 stoeltje was met een grote scheur.. die hebben we maar niet gebruikt.
Eten was prima, genoeg afwisseling. Soms wat aan de flauwe of lauwe kant, maar dat is een kwestie van smaak. Ook niet iedere dag friet gelukkig. Wel iedere dag spaghetti met wisselende sauzen. Genoeg tomaten salade etc.Ontbijtbuffet ook in orde. Brood in variaties en cake, ook pannenkoeken eigengemaakte jam , gekookte/ gebakken ei / omelet met verschillende ingrediënten kon je allemaal kiezen. Ook yoghurt etc. Koffiemachine die ook lekkere cappuccino gaf. Jus dorange grapfruit appelsap thee water.alles ok.
Er waren 2 zwembaden 1 relaxbad en 1 voor ook de kinderen.
Godzijdank geen geren om je handdoek weg te leggen in de ochtend. Dat was niet nodig.
Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en werkten allemaal hard.
Animatie was er af en toe zoals vooraf vermeld. zoals aquagym, griekse muziek , avond dansen met de salsamensen vonden wij het leukst.
Ook een paar dagen auto gehuurd en eiland verkend. Vooral de groene oostkant vonden we mooi.

Kamertip: Overal ok vermoed ik wij keken uit op de zee. Zaten in de 300 nrs.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
29 augustus 2017 beoordeeld

Hotel Belvedere voldeed aan al onze verwachtingen! Een nette schone kamer in een kleinschalig prachtig gelegen complex. Het deed zelfs een beetje familiair aan aangezien je geen bandje hoefde te dragen en het personeel je snel herkende. Kamers zijn prima schoon, soms is de renovatie een beetje mislukt of beschadigd. Badkamer volstaat maar is klein (met name de douche is behelpen aangezien deze erg klein is en een gordijn heeft). Maar ach....waar hebben we het over? Het eten is echt uitmuntend. Al veel hotels bezocht in Griekenland maar nog nergens zo heerlijk en gevarieerd gegeten. Elke dag iets anders, altijd een Grieks gerecht en zelfs "gebraden vlees" (dus niet van dat gekookte of gestoomde vlees wat je nog wel eens tegenkomt bij andere all-inclusive hotels). Wij kwamen laat aan en kregen nog een "late-souper" geserveerd (bord met verschillende koude gerechtjes en een broodje). Erg fijn en heel attent! Wifi is niet altijd optimaal maar ook dat vonden wij geen probleem. Af en toe even je mobiel checken bij de receptie waar de verbinding wel goed was, vonden wij prima. Van de katten die daar rondlopen hebben wij geen last gehad. Wel waren er buiten soms wespen maar die waren niet agressief. Helaas merkten wij dat er toch (ondanks andere berichten hieronder) wel veelvuldig "handdoekje werd gelegd"; de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit gebeurde door de Poolse gasten die ook veelvuldig aanwezig waren. Met name bij de relaxpool.... wilde je een fijn bedje dan moest je hieraan mee doen anders had je pech. Jammer..... Airco was prima en elke kamer had een ruim balkon met een eenvoudig zitje. Personeel was erg vriendelijke, met name de dame aan de bar bij de relaxpool! Kortom: een heel fijn hotel om op vakantie te gaan en een meer dan uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding! wij gaan beslist weer!

Kamertip: Alle kamers hebben zeezicht. Voor mensen die moeilijker ter been zijn, zou ik vragen om een kamer boven dichtbij het restaurant.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met vriendelijk personeel. Eten is prima. Eten voor kids kan beter. Onze familiekamer is ruim, maar wel ietwat gedateerd. Prettig vind ik de kleinschaligheid. Zoek je rust, lekker eten en drinken vlakbij een gezellig dorpje dan kan je dit hotel boeken. Aanrader!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie