“Fijn hotel voor goede prijs”
Beoordeling van Belvedere Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Belvedere Hotel
Beoordeeld als nr. 5 van 12 hotels in Molyvos
30 augustus 2017 beoordeeld

Mooi gelegen op de heuvel aan de weg van Molyvos naar Eftalou. Toegangsweg was heel slecht van de openbare weg naar t hotel zelf. Dat was eigenlijk het enige echte minpunt.
Aparte gebouwen met kamers, veel trapjes dus indien slecht ter been niet heel fijn misschien.
Kamer was prima met een tweepersoonsbed waar we goed op sliepen met airco en een bedbank waar onze 16 jarige dochter prima op sliep. Een bureau met stoel , bankje, stoel naast t bed klein keukenblokje met kastje koelkastje kookplaatje en koffiezettertje( zo'n houdertje voor gemalen koffie met water opzetten en laten koken ) Badkamer met wastafel , toilet en ligbad waar de douche in was. Douche gordijn schoon. De eerste dag kwam er water met vieze geur uit de afvoer. Gemeld en was de volgende dag gemaakt.. we hebben m soms nog wel geroken maar water kwam er niet meer uit.
Schoonmaak was prima in orde met elke dag opgemaakt bed en schone handdoeken badlaken en badmatje. Ruim balkon waar we een zelf meegebracht waslijntje kondennophangen om de handoeken zwemspullen s nachts konden drogen. 1 stoeltje was met een grote scheur.. die hebben we maar niet gebruikt.
Eten was prima, genoeg afwisseling. Soms wat aan de flauwe of lauwe kant, maar dat is een kwestie van smaak. Ook niet iedere dag friet gelukkig. Wel iedere dag spaghetti met wisselende sauzen. Genoeg tomaten salade etc.Ontbijtbuffet ook in orde. Brood in variaties en cake, ook pannenkoeken eigengemaakte jam , gekookte/ gebakken ei / omelet met verschillende ingrediënten kon je allemaal kiezen. Ook yoghurt etc. Koffiemachine die ook lekkere cappuccino gaf. Jus dorange grapfruit appelsap thee water.alles ok.
Er waren 2 zwembaden 1 relaxbad en 1 voor ook de kinderen.
Godzijdank geen geren om je handdoek weg te leggen in de ochtend. Dat was niet nodig.
Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en werkten allemaal hard.
Animatie was er af en toe zoals vooraf vermeld. zoals aquagym, griekse muziek , avond dansen met de salsamensen vonden wij het leukst.
Ook een paar dagen auto gehuurd en eiland verkend. Vooral de groene oostkant vonden we mooi.

Kamertip: Overal ok vermoed ik wij keken uit op de zee. Zaten in de 300 nrs.
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

29 augustus 2017 beoordeeld

Hotel Belvedere voldeed aan al onze verwachtingen! Een nette schone kamer in een kleinschalig prachtig gelegen complex. Het deed zelfs een beetje familiair aan aangezien je geen bandje hoefde te dragen en het personeel je snel herkende. Kamers zijn prima schoon, soms is de renovatie een beetje mislukt of beschadigd. Badkamer volstaat maar is klein (met name de douche is behelpen aangezien deze erg klein is en een gordijn heeft). Maar ach....waar hebben we het over? Het eten is echt uitmuntend. Al veel hotels bezocht in Griekenland maar nog nergens zo heerlijk en gevarieerd gegeten. Elke dag iets anders, altijd een Grieks gerecht en zelfs "gebraden vlees" (dus niet van dat gekookte of gestoomde vlees wat je nog wel eens tegenkomt bij andere all-inclusive hotels). Wij kwamen laat aan en kregen nog een "late-souper" geserveerd (bord met verschillende koude gerechtjes en een broodje). Erg fijn en heel attent! Wifi is niet altijd optimaal maar ook dat vonden wij geen probleem. Af en toe even je mobiel checken bij de receptie waar de verbinding wel goed was, vonden wij prima. Van de katten die daar rondlopen hebben wij geen last gehad. Wel waren er buiten soms wespen maar die waren niet agressief. Helaas merkten wij dat er toch (ondanks andere berichten hieronder) wel veelvuldig "handdoekje werd gelegd"; de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit gebeurde door de Poolse gasten die ook veelvuldig aanwezig waren. Met name bij de relaxpool.... wilde je een fijn bedje dan moest je hieraan mee doen anders had je pech. Jammer..... Airco was prima en elke kamer had een ruim balkon met een eenvoudig zitje. Personeel was erg vriendelijke, met name de dame aan de bar bij de relaxpool! Kortom: een heel fijn hotel om op vakantie te gaan en een meer dan uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding! wij gaan beslist weer!

Kamertip: Alle kamers hebben zeezicht. Voor mensen die moeilijker ter been zijn, zou ik vragen om een kamer bo ...
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met vriendelijk personeel. Eten is prima. Eten voor kids kan beter. Onze familiekamer is ruim, maar wel ietwat gedateerd. Prettig vind ik de kleinschaligheid. Zoek je rust, lekker eten en drinken vlakbij een gezellig dorpje dan kan je dit hotel boeken. Aanrader!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben net terug van een 12 dagen all inclusive vakantie in het Belvedere hotel. We waren daar met 6 personen 4 volwassene en 2 kinderen. We hadden een familie kamer met 2 volwassene en 2 kinderen wat ruim en vooral heel schoon was. Ook het uitzicht vanuit je kamer (balkon) is fantastisch overal zeezicht. Kamer heeft een kitchenette met koel en vries wat erg handig is. Het hotel heeft een goed onderhouden tuin. De twee zwembaden zijn mooi en schoon en hebben genoeg ligbedden. Omdat het kleinschalig is heb je geen massa gevoel bij het zwembad en in het restaurant. Het buffet wordt goed aangevuld. Het personeel in deze hotel is ontzettend vriendelijk niets is hun teveel en ze werken heel hard met een glimlach op hun gezicht. Wel is het aan te bevelen om een auto te huren gezien er niets echt op loopafstand is. Er gaat wel elke avond een busje van het hotel naar het centrum. Wij komen zeker terug in deze schone mooie hotel. Wat echt een aanrader is. Lesbos is een heel relaxed vakantie eiland waar de bevolking heel aardig en vriendelijk is.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
man12324, Διευθυντής van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Thank you very much for your review Monica, we hope to see you again!

5 augustus 2017 beoordeeld

Een fantastisch hotel! Ligging met overal uitzicht op zee is prachtig. Het complex is met elkaar verbonden door trappen en hellingen. Voor onze (kleine) kinderen prima begaanbaar.

Personeel is echt super (kind)vriendelijk en netjes. Service is goed.
Kamers, maar ook het hotel en de zwembaden worden goed schoon gehouden.

Hotel beschikt over 2 zwembaden (één gewoon zwembad met apart peuterbad en een relax pool waar kinderen niet zijn toegestaan). Ook ligt er onder aan het hotel een stenen-strand waar je goed kan snorkelen.
Er zijn voldoende ligbedden, je hoeft niet 's ochtend je handdoeken neer te leggen, er is plek genoeg.

We hebben echt super genoten van dit prachtige hotel, en vooral van de rust. Ik kan serieus geen minpunten bedenken!

Kamertip: In de familiekamers liggen de bedden van de kinderen iets lager dan de volwassen , dit geeft een hoo ...
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
man12324, Διευθυντής van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Thank you very much for your review, we hope to see you again!

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren een week voor het hoogseizoen in Belvedere hotel. Er waren voornamelijk Nederlandse en Poolse gasten.

Het hotel ligt op een rustige locatie vlak buiten het mooie plaatsje Molyvos (dat met een gratis busritje of kleine wandeling te bereiken is).
De kamers hebben een mooi uitzicht, ons balkon keek uit op zee.

De service van het hotel (receptie, schoonmaak) is goed, het personeel is vriendelijk. Er zijn twee zwembaden, met name de infinity pool heeft een prachtig uitzicht.

Het eten vonden wij best oke, maar niet heel bijzonder. Wij zijn dan ook af en toe in het stadje gaan eten om af te wisselen.

Het Belvedere hotel maar zeker Lesbos zijn absoluut de moeite waard om eens te bezoeken. Wat een prachtig eiland!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
man12324, Manager van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Thank you very much for your review, we hope to see you again.

29 mei 2017 beoordeeld

De hele terugreis zitten bedenken wat ik voor minpunten zou kunnen vertellen.
Werkelijk niets op aan te merken! Top verblijf, rust, ruimte, hygiëne en Griekse gastvrijheid.
Wij gaan hier zeker terug!
Een groot compliment voor de bewoners van Lesbos, de afgelopen periode heeft diepe sporen nagelaten.

Kamertip: Huur een auto, dan heb je de kans veel van het eiland te zien.
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

Thank you very much for your review, we hope to see you again!

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Molyvos in overweging
op 0.8 km afstand
Panorama Hotel
nr. 1 van 13 in Petra
185 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Belvedere Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Belvedere Hotel

Adres: Molivos Eftalou, Molyvos 81108, Griekenland (Voorheen Aeolis Hotel)
Locatie: Griekenland > Noordoost-Egeïsche Eilanden > Lesbos > Molyvos
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 12 hotels in Molyvos
Prijsklasse: € 46 - € 88 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Belvedere Hotel 3*
Aantal kamers: 74
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Agoda, Hotels.com en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Belvedere Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?