29 augustus 2017 beoordeeld

Hotel Belvedere voldeed aan al onze verwachtingen! Een nette schone kamer in een kleinschalig prachtig gelegen complex. Het deed zelfs een beetje familiair aan aangezien je geen bandje hoefde te dragen en het personeel je snel herkende. Kamers zijn prima schoon, soms is de renovatie een beetje mislukt of beschadigd. Badkamer volstaat maar is klein (met name de douche is behelpen aangezien deze erg klein is en een gordijn heeft). Maar ach....waar hebben we het over? Het eten is echt uitmuntend. Al veel hotels bezocht in Griekenland maar nog nergens zo heerlijk en gevarieerd gegeten. Elke dag iets anders, altijd een Grieks gerecht en zelfs "gebraden vlees" (dus niet van dat gekookte of gestoomde vlees wat je nog wel eens tegenkomt bij andere all-inclusive hotels). Wij kwamen laat aan en kregen nog een "late-souper" geserveerd (bord met verschillende koude gerechtjes en een broodje). Erg fijn en heel attent! Wifi is niet altijd optimaal maar ook dat vonden wij geen probleem. Af en toe even je mobiel checken bij de receptie waar de verbinding wel goed was, vonden wij prima. Van de katten die daar rondlopen hebben wij geen last gehad. Wel waren er buiten soms wespen maar die waren niet agressief. Helaas merkten wij dat er toch (ondanks andere berichten hieronder) wel veelvuldig "handdoekje werd gelegd"; de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit gebeurde door de Poolse gasten die ook veelvuldig aanwezig waren. Met name bij de relaxpool.... wilde je een fijn bedje dan moest je hieraan mee doen anders had je pech. Jammer..... Airco was prima en elke kamer had een ruim balkon met een eenvoudig zitje. Personeel was erg vriendelijke, met name de dame aan de bar bij de relaxpool! Kortom: een heel fijn hotel om op vakantie te gaan en een meer dan uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding! wij gaan beslist weer!

Kamertip: Alle kamers hebben zeezicht. Voor mensen die moeilijker ter been zijn, zou ik vragen om een kamer boven dichtbij het restaurant.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met vriendelijk personeel. Eten is prima. Eten voor kids kan beter. Onze familiekamer is ruim, maar wel ietwat gedateerd. Prettig vind ik de kleinschaligheid. Zoek je rust, lekker eten en drinken vlakbij een gezellig dorpje dan kan je dit hotel boeken. Aanrader!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben net terug van een 12 dagen all inclusive vakantie in het Belvedere hotel. We waren daar met 6 personen 4 volwassene en 2 kinderen. We hadden een familie kamer met 2 volwassene en 2 kinderen wat ruim en vooral heel schoon was. Ook het uitzicht vanuit je kamer (balkon) is fantastisch overal zeezicht. Kamer heeft een kitchenette met koel en vries wat erg handig is. Het hotel heeft een goed onderhouden tuin. De twee zwembaden zijn mooi en schoon en hebben genoeg ligbedden. Omdat het kleinschalig is heb je geen massa gevoel bij het zwembad en in het restaurant. Het buffet wordt goed aangevuld. Het personeel in deze hotel is ontzettend vriendelijk niets is hun teveel en ze werken heel hard met een glimlach op hun gezicht. Wel is het aan te bevelen om een auto te huren gezien er niets echt op loopafstand is. Er gaat wel elke avond een busje van het hotel naar het centrum. Wij komen zeker terug in deze schone mooie hotel. Wat echt een aanrader is. Lesbos is een heel relaxed vakantie eiland waar de bevolking heel aardig en vriendelijk is.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
man12324, Διευθυντής van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Thank you very much for your review Monica, we hope to see you again!

5 augustus 2017 beoordeeld

Een fantastisch hotel! Ligging met overal uitzicht op zee is prachtig. Het complex is met elkaar verbonden door trappen en hellingen. Voor onze (kleine) kinderen prima begaanbaar.

Personeel is echt super (kind)vriendelijk en netjes. Service is goed.
Kamers, maar ook het hotel en de zwembaden worden goed schoon gehouden.

Hotel beschikt over 2 zwembaden (één gewoon zwembad met apart peuterbad en een relax pool waar kinderen niet zijn toegestaan). Ook ligt er onder aan het hotel een stenen-strand waar je goed kan snorkelen.
Er zijn voldoende ligbedden, je hoeft niet 's ochtend je handdoeken neer te leggen, er is plek genoeg.

We hebben echt super genoten van dit prachtige hotel, en vooral van de rust. Ik kan serieus geen minpunten bedenken!

Kamertip: In de familiekamers liggen de bedden van de kinderen iets lager dan de volwassen , dit geeft een hoop extra privacy.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
man12324, Διευθυντής van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Thank you very much for your review, we hope to see you again!

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren een week voor het hoogseizoen in Belvedere hotel. Er waren voornamelijk Nederlandse en Poolse gasten.

Het hotel ligt op een rustige locatie vlak buiten het mooie plaatsje Molyvos (dat met een gratis busritje of kleine wandeling te bereiken is).
De kamers hebben een mooi uitzicht, ons balkon keek uit op zee.

De service van het hotel (receptie, schoonmaak) is goed, het personeel is vriendelijk. Er zijn twee zwembaden, met name de infinity pool heeft een prachtig uitzicht.

Het eten vonden wij best oke, maar niet heel bijzonder. Wij zijn dan ook af en toe in het stadje gaan eten om af te wisselen.

Het Belvedere hotel maar zeker Lesbos zijn absoluut de moeite waard om eens te bezoeken. Wat een prachtig eiland!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
man12324, Manager van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Thank you very much for your review, we hope to see you again.