“Prima hotel met uitstekende prijs/kwaliteit verhoudibg”
Beoordeling van Belvedere Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Belvedere Hotel
Beoordeeld als nr. 5 van 12 hotels in Molyvos
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met vriendelijk personeel. Eten is prima. Eten voor kids kan beter. Onze familiekamer is ruim, maar wel ietwat gedateerd. Prettig vind ik de kleinschaligheid. Zoek je rust, lekker eten en drinken vlakbij een gezellig dorpje dan kan je dit hotel boeken. Aanrader!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben net terug van een 12 dagen all inclusive vakantie in het Belvedere hotel. We waren daar met 6 personen 4 volwassene en 2 kinderen. We hadden een familie kamer met 2 volwassene en 2 kinderen wat ruim en vooral heel schoon was. Ook het uitzicht vanuit je kamer (balkon) is fantastisch overal zeezicht. Kamer heeft een kitchenette met koel en vries wat erg handig is. Het hotel heeft een goed onderhouden tuin. De twee zwembaden zijn mooi en schoon en hebben genoeg ligbedden. Omdat het kleinschalig is heb je geen massa gevoel bij het zwembad en in het restaurant. Het buffet wordt goed aangevuld. Het personeel in deze hotel is ontzettend vriendelijk niets is hun teveel en ze werken heel hard met een glimlach op hun gezicht. Wel is het aan te bevelen om een auto te huren gezien er niets echt op loopafstand is. Er gaat wel elke avond een busje van het hotel naar het centrum. Wij komen zeker terug in deze schone mooie hotel. Wat echt een aanrader is. Lesbos is een heel relaxed vakantie eiland waar de bevolking heel aardig en vriendelijk is.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
man12324, Διευθυντής van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Thank you very much for your review Monica, we hope to see you again!

5 augustus 2017 beoordeeld

Een fantastisch hotel! Ligging met overal uitzicht op zee is prachtig. Het complex is met elkaar verbonden door trappen en hellingen. Voor onze (kleine) kinderen prima begaanbaar.

Personeel is echt super (kind)vriendelijk en netjes. Service is goed.
Kamers, maar ook het hotel en de zwembaden worden goed schoon gehouden.

Hotel beschikt over 2 zwembaden (één gewoon zwembad met apart peuterbad en een relax pool waar kinderen niet zijn toegestaan). Ook ligt er onder aan het hotel een stenen-strand waar je goed kan snorkelen.
Er zijn voldoende ligbedden, je hoeft niet 's ochtend je handdoeken neer te leggen, er is plek genoeg.

We hebben echt super genoten van dit prachtige hotel, en vooral van de rust. Ik kan serieus geen minpunten bedenken!

Kamertip: In de familiekamers liggen de bedden van de kinderen iets lager dan de volwassen , dit geeft een hoo ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
man12324, Διευθυντής van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Thank you very much for your review, we hope to see you again!

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren een week voor het hoogseizoen in Belvedere hotel. Er waren voornamelijk Nederlandse en Poolse gasten.

Het hotel ligt op een rustige locatie vlak buiten het mooie plaatsje Molyvos (dat met een gratis busritje of kleine wandeling te bereiken is).
De kamers hebben een mooi uitzicht, ons balkon keek uit op zee.

De service van het hotel (receptie, schoonmaak) is goed, het personeel is vriendelijk. Er zijn twee zwembaden, met name de infinity pool heeft een prachtig uitzicht.

Het eten vonden wij best oke, maar niet heel bijzonder. Wij zijn dan ook af en toe in het stadje gaan eten om af te wisselen.

Het Belvedere hotel maar zeker Lesbos zijn absoluut de moeite waard om eens te bezoeken. Wat een prachtig eiland!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
man12324, Manager van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Thank you very much for your review, we hope to see you again.

29 mei 2017 beoordeeld

De hele terugreis zitten bedenken wat ik voor minpunten zou kunnen vertellen.
Werkelijk niets op aan te merken! Top verblijf, rust, ruimte, hygiëne en Griekse gastvrijheid.
Wij gaan hier zeker terug!
Een groot compliment voor de bewoners van Lesbos, de afgelopen periode heeft diepe sporen nagelaten.

Kamertip: Huur een auto, dan heb je de kans veel van het eiland te zien.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

Thank you very much for your review, we hope to see you again!

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime bungalow met uitzicht op zee. Het all inclusive is prima. Uitgebreid ontbijtbuffet, de lunch en diner is perfect, hulde aan het keuken personeel De hotel staf is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader is het huren van een auto via het hotel en niet duur.
**Hulde aan de inwoners van Lesbo's voor wat zijn hebben gedaan voor de vluchtelingen die dagelijks aan land kwamen/ komen❤**

Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met gezin op vakantie geweest. Prijs/ kwaliteit zit je hier wel goed. We hebben er ook lekker gegeten. Enkele thema-avonden met traditionele Griekse dansers en latino-avond. Het personeel is uiterst aardig en werken hard. Ook leuk is de extra shuttle dienst naar Molyvos of Etaflou. In het algemeen zijn we uiterst tevreden over dit hotel.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Molyvos in overweging
op 0,8 km afstand
Hotel Molyvos 1
nr. 7 van 12 in Molyvos
62 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Belvedere Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Belvedere Hotel

Adres: Molivos Eftalou, Molyvos 81108, Griekenland (Voorheen Aeolis Hotel)
Locatie: Griekenland > Noordoost-Egeïsche Eilanden > Lesbos > Molyvos
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 12 hotels in Molyvos
Prijsklasse: € 42 - € 81 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Belvedere Hotel 3*
Aantal kamers: 74
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Belvedere Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?