Hotel Molyvos 1(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Akti Hotel(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Apartments & Studios Nadia(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Delfinia Hotel & Bungalows(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
bedfinder
  • Gratis parkeren
Elea Houses(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Molyvos Queen Apartments(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Marianthi Paradise , Studios & Apartments(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Acropol Hotel(Molyvos)
  • Zwembad
Diamanti Molivos Studios Apartments(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Amfitriti Hotel(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
5 augustus 2017 beoordeeld

Een fantastisch hotel! Ligging met overal uitzicht op zee is prachtig. Het complex is met elkaar verbonden door trappen en hellingen. Voor onze (kleine) kinderen prima begaanbaar.

Personeel is echt super (kind)vriendelijk en netjes. Service is goed.
Kamers, maar ook het hotel en de zwembaden worden goed schoon gehouden.

Hotel beschikt over 2 zwembaden (één gewoon zwembad met apart peuterbad en een relax pool waar kinderen niet zijn toegestaan). Ook ligt er onder aan het hotel een stenen-strand waar je goed kan snorkelen.
Er zijn voldoende ligbedden, je hoeft niet 's ochtend je handdoeken neer te leggen, er is plek genoeg.

We hebben echt super genoten van dit prachtige hotel, en vooral van de rust. Ik kan serieus geen minpunten bedenken!

Kamertip: In de familiekamers liggen de bedden van de kinderen iets lager dan de volwassen , dit geeft een hoop extra privacy.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
man12324, Διευθυντής van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Thank you very much for your review, we hope to see you again!

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren een week voor het hoogseizoen in Belvedere hotel. Er waren voornamelijk Nederlandse en Poolse gasten.

Het hotel ligt op een rustige locatie vlak buiten het mooie plaatsje Molyvos (dat met een gratis busritje of kleine wandeling te bereiken is).
De kamers hebben een mooi uitzicht, ons balkon keek uit op zee.

De service van het hotel (receptie, schoonmaak) is goed, het personeel is vriendelijk. Er zijn twee zwembaden, met name de infinity pool heeft een prachtig uitzicht.

Het eten vonden wij best oke, maar niet heel bijzonder. Wij zijn dan ook af en toe in het stadje gaan eten om af te wisselen.

Het Belvedere hotel maar zeker Lesbos zijn absoluut de moeite waard om eens te bezoeken. Wat een prachtig eiland!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
man12324, Manager van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Thank you very much for your review, we hope to see you again.

29 mei 2017 beoordeeld

De hele terugreis zitten bedenken wat ik voor minpunten zou kunnen vertellen.
Werkelijk niets op aan te merken! Top verblijf, rust, ruimte, hygiëne en Griekse gastvrijheid.
Wij gaan hier zeker terug!
Een groot compliment voor de bewoners van Lesbos, de afgelopen periode heeft diepe sporen nagelaten.

Kamertip: Huur een auto, dan heb je de kans veel van het eiland te zien.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Thank you very much for your review, we hope to see you again!

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime bungalow met uitzicht op zee. Het all inclusive is prima. Uitgebreid ontbijtbuffet, de lunch en diner is perfect, hulde aan het keuken personeel De hotel staf is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader is het huren van een auto via het hotel en niet duur.
**Hulde aan de inwoners van Lesbo's voor wat zijn hebben gedaan voor de vluchtelingen die dagelijks aan land kwamen/ komen❤**

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met gezin op vakantie geweest. Prijs/ kwaliteit zit je hier wel goed. We hebben er ook lekker gegeten. Enkele thema-avonden met traditionele Griekse dansers en latino-avond. Het personeel is uiterst aardig en werken hard. Ook leuk is de extra shuttle dienst naar Molyvos of Etaflou. In het algemeen zijn we uiterst tevreden over dit hotel.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie