Hotel Molyvos 1(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Delfinia Hotel & Bungalows(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
bedfinder
  • Gratis parkeren
Marianthi Paradise , Studios & Apartments(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
The Shoolmistress With The Golden Eyes(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Molivos View Studios(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Acropol Hotel(Molyvos)
  • Zwembad
Apartments & Studios Nadia(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Molyvos Queen Apartments(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Akti Hotel(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren een week voor het hoogseizoen in Belvedere hotel. Er waren voornamelijk Nederlandse en Poolse gasten.

Het hotel ligt op een rustige locatie vlak buiten het mooie plaatsje Molyvos (dat met een gratis busritje of kleine wandeling te bereiken is).
De kamers hebben een mooi uitzicht, ons balkon keek uit op zee.

De service van het hotel (receptie, schoonmaak) is goed, het personeel is vriendelijk. Er zijn twee zwembaden, met name de infinity pool heeft een prachtig uitzicht.

Het eten vonden wij best oke, maar niet heel bijzonder. Wij zijn dan ook af en toe in het stadje gaan eten om af te wisselen.

Het Belvedere hotel maar zeker Lesbos zijn absoluut de moeite waard om eens te bezoeken. Wat een prachtig eiland!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
man12324, Manager van Belvedere Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Thank you very much for your review, we hope to see you again.

29 mei 2017 beoordeeld

De hele terugreis zitten bedenken wat ik voor minpunten zou kunnen vertellen.
Werkelijk niets op aan te merken! Top verblijf, rust, ruimte, hygiëne en Griekse gastvrijheid.
Wij gaan hier zeker terug!
Een groot compliment voor de bewoners van Lesbos, de afgelopen periode heeft diepe sporen nagelaten.

Kamertip: Huur een auto, dan heb je de kans veel van het eiland te zien.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Thank you very much for your review, we hope to see you again!

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime bungalow met uitzicht op zee. Het all inclusive is prima. Uitgebreid ontbijtbuffet, de lunch en diner is perfect, hulde aan het keuken personeel De hotel staf is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader is het huren van een auto via het hotel en niet duur.
**Hulde aan de inwoners van Lesbo's voor wat zijn hebben gedaan voor de vluchtelingen die dagelijks aan land kwamen/ komen❤**

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met gezin op vakantie geweest. Prijs/ kwaliteit zit je hier wel goed. We hebben er ook lekker gegeten. Enkele thema-avonden met traditionele Griekse dansers en latino-avond. Het personeel is uiterst aardig en werken hard. Ook leuk is de extra shuttle dienst naar Molyvos of Etaflou. In het algemeen zijn we uiterst tevreden over dit hotel.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel! Prachtig complex. Super uitzicht over zee. Mooie goed onderhouden tuinen met prachtige bloemen. Twee hele mooie ruime zwembaden, waarvan er 1 uitzicht heeft over de zee. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Met alle soorten eieren, pannenkoeken, veel soorten brood, beleg en fruit. Lunch en avondeten ook bijzonder goed. Gevarieerd en smaakvol. De kok staat tijdens het eten trots naar zijn resultaten te kijken. Er was ook ook een bbq avond met Griekse muziek. Heel lekker en leuk! De kamers zijn ruim met wederom een prachtig uitzicht over zee. Al het personeel is bijzonder vriendelijk en niets is te veel.
Molyvos is een gezellig stadje met een mooie gezellige haven. Het vluchtelingen probleem is volledig opgelost. Het probleem nu is dat de toeristen weg blijven. Ik zeg ga, want Lesbos is een prachtig eiland met lieve behulpzame mensen.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie