“Super leuk restaurant en gezellig!!”
Beoordeling van Kismet Restaurant

Kismet Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 49 Restaurants in Molyvos
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten tijdens onze vakantie op Lesbos bij Kismet aan de haven bij Molyfos. Heerlijke courgette bloemen, lamsbout, verse vis, heerlijke patat, gezellige eigenaar en ober.

Datum van bezoek: juni 2017

7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Eigenaar, zoon en kleinzoon werkten in de keuken en de bediening. Bijzonder vriendelijk. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier lekker gegeten zeg! Gerookte makreel, gezouten tonijn, gegrilde zalm en allemaal super vers en heerlijk!!!! Wauw......echt een aanrader...

Datum van bezoek: juni 2017
19 oktober 2016 beoordeeld

Fijne locatie, uitzicht op zee en bergen. Lieve eigenaren. Goed eten ! Knus terras, aan de haven van molivos.

Datum van bezoek: september 2016
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend vriendelijke mensen, eten was ERG GOED!!! Je zit gezellig aan de haven, voordat we terug gaan naar Nederland gaan we er zeker nog een keer eten!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Kismet Restaurant bekeken, bekeken ook

In Kismet Restaurant geweest? Deel je ervaringen!