“Fantastisch!!”

Geclassificeerd als nr. 6 van 49 Restaurants in Molyvos
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Eigenaar, zoon en kleinzoon werkten in de keuken en de bediening. Bijzonder vriendelijk. Een aanrader!

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier lekker gegeten zeg! Gerookte makreel, gezouten tonijn, gegrilde zalm en allemaal super vers en heerlijk!!!! Wauw......echt een aanrader...

19 oktober 2016 beoordeeld

Fijne locatie, uitzicht op zee en bergen. Lieve eigenaren. Goed eten ! Knus terras, aan de haven van molivos.

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend vriendelijke mensen, eten was ERG GOED!!! Je zit gezellig aan de haven, voordat we terug gaan naar Nederland gaan we er zeker nog een keer eten!

24 augustus 2016 beoordeeld

Een absolute aanrader! Heerlijk eten (proef vooral de gevulde courgette bloemen, en de verse octopus en calamares!)
Restaurant wordt gerund door een vrolijke goedlachse, gastvrije man en er wordt gekookt door zijn vrouw.
Ligt aan de haven van Molinos. Uitzicht op de haven, de zee, en Turkije. Blauwe stoelen en tafels en een lekker zeewindje.

Reizigers die Kismet Restaurant bekeken, bekeken ook

In Kismet Restaurant geweest? Deel je ervaringen!