“heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gebak”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Geschikt voor: Lokale keuken
17 september 2017 beoordeeld

Het gebak wat we hadden was niet goedkoop met €6,- pp, maar het geld zeker waard. Ik heb ook geen vergelijk met andere zaken of dit in verhouding normaal of duur is, omdat we deze vakantie nergens anders gebak gegeten hebben.
Verder een leuke zaak met een prachtig uitzicht op het balkon en een zeer vriendelijke, goedlachse bediening

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van zoete lekkernijen houdt moet je hier zijn. Heerlijke baklava en andere soorten gebak. Ook voor een Griekse maaltijd kan je hier terecht. Het gebak is ook to go.

19 oktober 2016 beoordeeld

Fijne locatie, rust, fijne sfeer. Mooie shop. Lieve familie ! Het lekkerste gebak en heerlijke crepes! En uitzicht

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor de 2e keer hier in de familiezaak ons "dessert" gegeten, wederom wat een heerlijke taarten hebben ze hier, ook allemaal huisgemaakt! De eigenaar of zoon vd eigenaar heeft ons geholpen, uiterst vriendelijk man. Als je iets heerlijk zoets wil, moet je hiernaartoe gaan en geniet vd taarten en het uitzicht!

6 juli 2016 beoordeeld

wij hebben hier 2 keer genoten van koffie met iets zoetigs. Prima plek, alleen vervelend dat beide keren een verkeerde rekening werd gepresenteerd. Personeel leek ietwat ongeïnteresseerd. Zijn wij niet gewend.

Stratos K, Manager van Blue Fox, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2016

Dear Meppel
Thank you for your comment and we are really sorry for your experience in our establishment.
However, you are the first person who complains about our stuff beeing uninterested.. Contrarly, we are recieving very good comments from our custommers and we're very unhappy to take this responce from you. We do our best to fullfill our costumers' needs..unfortunately we cannot liminate the posibility of a mistake but we can asure you that it's never on purpose.
We would really appreciate if you had place your complains right at the moment so we could have done something about that.
We're looking forward to hosting you again.
Kind Regards,
The Blue Fox Team.

Reizigers die Blue Fox bekeken, bekeken ook

In Blue Fox geweest? Deel je ervaringen!