“Niks bijzonders”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanrader van TripAdvisor hier gaan eten. Zeer vriendelijke bediening maar het restaurant en eten is niks bijzonders. Zonde! Het personeel doet erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken.

16 juli 2017 beoordeeld

mooi gelegen aan het water met uitzicht op Molyvos, zeer uitgebreide kaart en personeel is erg vriendelijk

TrienaRestaurant, Manager van Triena Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2017

Thank you for your good words.

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras vlak aan het water. Harde live muziek. Daar moet je maar net voor in de stemming zijn. Persoonlijk vond ik het iets te hard. We hadden meerdere voorgerechten. Eten was lekker maar niet heel bijzonder. Behalve de gefrituurde sardientjes, dat is een aanrader!

Dear BNijhuis,

Thank you very much for your feedback and for the time you spent on writing it.
I personally apologize for the disturbance of the live music!

Looking forward to meeting your expectations in your next visit in Lesvos.

Regards from Maria and the rest of Triena Staff

2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na beoordeling op tripadvisor hier gegeten. Terras veel te groot en ongezellig (zeker aan het begin van het seizoen). Ondanks dat we de enige eters waren was de kipsouvlaki gortdroog. Zonde. De Griekse salade net zo droog zonder dressing. Ook het brood was helaas niet vers. De dorade was prima maar niet bijzonder. Al met al viel het tegen, er zijn betere plekken in Molyvos om te eten.

Maria C, Manager van Triena Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017

We appreciate your feedback. It is very valuable to our process of getting better.
I am really sorry we missed to bring oil and vinegar that we always provide with our Greek or tomato salad. Should you had shared with us on the spot your disappointment in the Souvlaki dish, we would have suggested another dish on the house.

However, we would really like you to give us a second chance to prove we can do better next time you visit Molyvos.

12 oktober 2016 beoordeeld

Lekker gegeten aan het water. Mooie zonsondergang. Nette zaak zit op een weggetje naar beneden. We hebben hier 1x gegeten en 1x wat gedronken

Reizigers die Triena Restaurant bekeken, bekeken ook

In Triena Restaurant geweest? Deel je ervaringen!