“Special offer menu”

Castro Italian Restaurant/Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 19 van 47 Restaurants in Molyvos
Keukens: Grieks
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we heerlijk gegeten bij Castro en super vriendelijk personeel. Echt een aanrader. En op een superleuke locatie.

28 juli 2017 beoordeeld

waren er s'avonds voor een pizza te proberen, misschien niet zo een goed idee in griekenland,maar ja de kinderen wilden eens iets anders.viel wel een beetje tegen.de pizzabodem was veel te harden hetgeen erop lag was ook niet zo lekker.jammer de pizzeria is heel mooi gelegen in een leuke tuin en de bediening van de eigenaars, twee broeders was snel en heel vriendelijk.mogen ook niet te veel klagen de buik was gevuld voor een klein prijsje en de kinderen waren gelukkig.

7 september 2016 beoordeeld

Leuke lokatie om een hapje te eten. Menu kaart is eenvoudig maar wel uitgebreid.
Pizza was prima, maar de spaghetti bolognese viel erg tegen . Personeel is wel zeer gastvrij. Prima lokatie om eenvoudig hapje te eten.

15 augustus 2016 beoordeeld

Eenvoudige, doch zeer smakelijke gerechten! Pizza samen te stellen naar eigen smaak, zalm perfect gegrild, Chicken Marsala errug lekker! Bediening was top. We hebben hier op de 4e dag van ons verblijf in Molyvos gegeten, maar gaan zeker terug!!

20 mei 2016 beoordeeld

Zowel de voorgerechten (ravioli en bruschetta) als de hoofdgerechten (pizza Calzone en pizza pepperoni) waren erg lekker. Het is een gezellige plek om te zitten en van de vriendelijke eigenaar kregen we een glaasje ouzo.

Reizigers die Castro Italian Restaurant/Pizzeria bekeken, bekeken ook

In Castro Italian Restaurant/Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!