TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Gewoon een leuk, schoon, net, no-nonsens hotel. Alles schoon netjes en een zeer uitgebreid ontbijt. Het is wel zeer gedateerd, vermoedelijk 10 jaar geleden al en het is niet geschikt als je slecht ter been bent. Verders gewoon waar voor je geld.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 juni 2019

Het hotel ligt een stukje weg van het centrum maar het uitzicht vanuit de kamers met zeezicht is zeer mooi.Het hotel stamt duidelijk uit de jaren zeventig toen vasttapijt nog in de mode was,dat zouden ze in de kamer toch dringend moeten vervangen.De badkamer is verouderd en aan een upgrade toe.Het is een uitgebreid domein met hotel en bungalows,bijna allemaal met zeezicht.lekker uitgebreid ontbijt en de taverna aan het zwembad serveert met de glimlach heerlijke Griekse verse gerechten.zeer vriendelijk personeel .kamerprijs zeer correct voor dit fijn hotel.we komen hier zeker nog terug

Kamertip: hogere kamers hebben zeezicht
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Wat een gedateerd hotel, bungalow complex.

We hadden een bungalow superieur er was niets in keukentje oude dekens,koud,somber en geen WiFi .
Maar wel met zeezicht.
Na wat geregel een hotelkamer gekregen.

Er was niets te doen. Je was bijna verplicht om een scooter of auto te huren.
Op een zondag was er bruiloft er werd doorgeven dat we niet welkom waren op zwembadcomplex en eetzaal.

Ontbijt was goed,fijn personeel erg vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Wij hadden een bungalow superieur met zeezicht geboekt. Deze was echter zo ouderwets, somber en koud (nauwelijks wifi ontvangst) en dat het terras was helemaal overschaduwd. Er was een keukenblok/aanrecht maar er was geen serviesgoed, waterkoker of bestek. Wij waren allebei van mening dat dit absoluut niet aan onze verwachtingen voldeed en hebben om een andere kamer gevraagd. In de tijd dat wij konden wachten bij het zwembad want daar was het restaurant zouden zij kijken of ze wat voor ons konden beteken. Wij waren al sinds 02.30 uur op en wilden graag wat gebruiken maar helaas het was 12.00 uur en het restaurant ging pas om 13.00 uur open. We kregen een kamer in het hotel. Ook uit de jaren 70. Maar wel met prachtig uitzicht op zee. Eigenlijk niet echt wat we wilden. Vieze deur, plakkende deurklinken, kleine badkamer, stuk tapijt vies en los. Harde bedden (maar dat vonden wij wel oké) maar dan maar één dun dekentje. In de zomerdag voldoende maar met het weer nu te weinig.De eerste nacht kwam er nog een grote bus aan met wat oudere jongeren die de hele avond muziek maakten en meezongen. Dat was niet zo fijn. Helaas kwam Zorba (storm) er aan dus viel het weer ook erg tegen waardoor er alles minder mooi uitziet. De bediening is heel erg vriendelijk en het ontbijtbuffet is royaal. Prachtig uitzicht op Molyvos. Helaas was er op zondag een bruiloft en mochten wij geen gebruik maken van het zwembad en het restaurant. Doordat het zo hard regende konden we ook niet weg. De hele middag bulderende muziek die zelfs de oordopjes overstemden. Jammer genoeg waren de gasten in het hotel ook erg op zichzelf er kon nauwelijks een goedemorgen af. We hebben relatief veel betaald voor deze accommodatie/vakantie en weinig gekregen. Nee, wij waren absoluut niet blij. We dachten dat we ons goed hadden ingelezen op voorhand maar de afstand van het hotel naar Molyvos was nog een aardig eindje lopen. Nee, voor ons nooit geen Lesbos meer.

Kamertip: Kamers met zeezicht waren rustiger (vooral met de storm). Badkamer zeer klein.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Hele gezellige vakantie met heel vriendelijk personeel.Hotel ietwat verouderd maar alles aanwezig! Lekker ontbijt , leuke tuin , zalige bungalows. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Heel kort bij Molyvos (op wandelafstand) , je kan brommer huren tegen lage tarieven , een auto of gewoon de taxi nemen. Iedereen ontvangt je overal met een brede glimlach en de restaurantjes waren stuk voor stuk 'zalig' !

Datum van verblijf: augustus 2018