20 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwacht in dit hotel geen strak design en een uitgebreid ontbijtbuffet. Dit hotel is zoals ik vind dat een Grieks hotel hoort te zijn. Donker bruin, beetje gedateerd meubilair, kleine badkamer met douchegordijn en een eenvoudig ontbijt. Maar de kamers schoon ( sommige met mooi zeezicht), ontbijt met heerlijk Griekse yoghurt waarbij je een gratis uitzicht krijgt op zee en zeer vriendelijke eigenaar/medewerkers. Je stapt de (rustige) straat over waar je ligbedjes (2,50) en parasols (1,-) kunt huren, diverse restaurantjes binnen 5 minuten loopafstand en het haventje/centrum op 10 minuten lopen. Ook daar heerst de relaxte Griekse sfeer en zijn veel gezellige restaurantjes te vinden. Op het terras van het hotel heb je ook de mogelijk een drankje te bestellen. Voor diegene die houdt van het echte Griekse sfeertje is dit zeker een aanrader.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
10 juni 2015 beoordeeld

De all-in prijs van dit weekje Griekenland doet vermoeden dat het hotel prijstechnisch aan de goedkope kant moet zijn. Toch zijn wij totaal niet teleurgesteld. Netjes, vriendelijk, locatie perfect, rustig, allemaal in orde dus. Minpuntjes? Wat geluid op de gang als men 's morgens om 9.00 de kamers in orde gaat maken, twee bedden dus wat afstand tot je geliefde... Tsja eigenlijk gewoon voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Vraag Zeezicht
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
22 februari 2015 beoordeeld

Dit jaar gaan we voor het 10e jaar terug naar Molyvos 1 omdat we er een samengaan rust , vriendelijk personeel en uitbaters en een perfecte locate gevonden hebben. Natuurlijk zijn de kamers aan de kleine kant en is het meubilair misschien iets verouderd (het is in ieder geval typisch Grieks) Maar wij verkiezen deze locatie zelfs boven een Hilton !!
Wij tellen al af

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
17 september 2014 beoordeeld

Prima hotel op een perfecte lokatie. De kamer si aan de kleine kant, maar dat vonden wij niet zo'n probleem. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt, handdoeken en beddengoed werden regelmatig gewisseld. Uitgebreid ontbijt, maar wel elke dag hetzelfde. Erg vriendelijk personeel.

• Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
20 juni 2014 beoordeeld

De kamer is klein, geen legplanken in de kledingkast ( alleen wat kledinghangers ) waardoor wij uit de koffer moesten leven.
Wij hadden een kamer aan de zeekant, heerlijk om het geluid van de golven te horen.
Het ontbijt is redelijk, gelukkig wel de heerlijke Griekse yoghurt met honing!
De ligging is prima, heerlijk rustig en zo naar het centrum.
Rustig publiek in het hotel, veel wandelaars.
Gezien prijs / kwaliteitverhouding een aanrader.

Kamertip: Kamer met zeezicht.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner