“Smaakvol”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 september 2018 beoordeeld

Gezellig aan de haven, vriendelijk personeel. Lekker eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gefrituurde courgette was heerlijk

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen voor de tweede keer vis eten bij de Octapus in de haven van Molyvos. De man legde alles prima uit wat wat was en mochten de vissen binnen bekijken. Alles even vers en schoon.
We gingen voor de gegrilde bonito die ik er een dag ervoor ook had genomen.
Wederom geweldig, perfecte verhouding tussen grillen-kruiden-vis.
Zelden zo genoten van een visje!

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk octopus, makreel en kabeljouw gegeten. Porties zijn niet heel groot, maar de kwaliteit is perfect. Bediening is vlot en correct.

24 juli 2018 beoordeeld

We hebben hier met een gezin van 5 volwassenen gegeten. Zowel vis als vlees een aanrader.
Vriendelijk personeel, kwaliteit van eten goed.
Voor en hoofdgerecht wijntje en drankje 20 euro per persoon.
Prijs kwaliteit goed.

10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! De feta saganaki in oven was amazing , heerlijke vis, de keuze is ruim , vriendelijke bediening , gezellige ligging in klein vissershaventje van molivos .
Redelijke prijzen voor een goede kwaliteit!

Reizigers die The Octapus bekeken, bekeken ook

In The Octapus geweest? Deel je ervaringen!