“Leuk en lekker”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 augustus 2017 beoordeeld

Leuk en lekker eten in de haven aan de kade. Prima visgerechten die echt vers gevangen zijn. Als het niet vers is verkopen ze het niet of ze vertellen eerlijk dat het uit de diepvries zal komen. Goedkoop en goed op een mooie locatie.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aanleiding van de recensies hier gegeten. Voor best een redelijke prijs, was de kip erg droog. Ook was het personeel niet echt vriendelijk. Het leuke is dat je wel in de haven zit.

8 augustus 2017 beoordeeld

Een prima restaurant aan de haven van Molyvos. Originele Griekse gerechten, uitstekend klaar gemaakt en werkelijk prima van smaak.

28 juli 2017 beoordeeld

zeer mooi gelegen aan de haven, lekker eten aan heel gematigde prijs voor zo'n superligging.had misschien beter vis gegeten, want mijn lam uit de oven was maar heel gewoon wat vlees in een bord met gekookte aardappelen en dat was het, mijn buurman had vis besteld en dat was ook eenvoudig maar zag er toch een stuk smakelijker uit.

26 juli 2017 beoordeeld

Afgelopen week samen met mijn vriendin en haar dochter een week naar Molyvos toegeweest. Tijdens deze vakantie zijn we 1x bij The Octapus wezen eten. Super lekker eten en zeker aan te raden aan liefhebbers van inktvis!!

Reizigers die The Octapus bekeken, bekeken ook

In The Octapus geweest? Deel je ervaringen!