“Uiteren”

Geclassificeerd als nr. 16 van 49 Restaurants in Molyvos
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het uitzicht op de 2e etage hoef je het niet te laten. Super mooi uitzicht!!! Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam ( oma en kleindochter).
Misschien dat de kok nog iets moet bijleren of dat er een betere kok komt zou niet overbodig zijn. Het eten smaakt niet verkeerd , maar kan echt beter. Op mijn pizza zag ik alleen maar veel kaas en de rest was er onder verborgen, terwijl je graag ziet wat er allemaal op zit. Het vlees van mijn dochter was een beetje taai, maar toch lekker. Mijn andere dochter en vrouw hadden na afloop nog niet echt genoeg gegeten. Toch wil ik het zeker niet afkraken en hoop dat ze iets kunnen verbeteren zodat het een echte toplocatie wordt.
De koffie van het huis hebben we afgeslagen.

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk, typisch Grieks rstaurantje met een erg mooi uitzicht over de zee. Eigenaaresse is een vriedelijke, oudere dame. Andere bedientster is ook vriendelijk. Eten was er goed en lekker van de grill en ook nog eens niet duur. Koffie van het huis stelden wij zeer op prijs.

14 juni 2018 beoordeeld

Met bijna 5* verwachtten we iets bijzonders. Nou, bijzonder was het zeker!!! We hebben zoiets nog nooit eerder meegemaakt.

Een jong, wulps gekleed grietje, nog net niet op hoge hakken, moest de basis leggen. Menu's werden, zonder een woord te zeggen, klakkeloos op tafel gelegd. Fles water, bakje olijven die vreselijk vies waren dus ook niet gegeten, mandje brood, (zonder ook maar iets hiervan besteld te hebben), het werd op het aangrenzende tafeltje gezet onder het mom van... zoek het zelf maar uit waar je het laat. Ze zei geen woord tegen de klanten maar ging wel tussen hun tafeltjes in staan om uitgebreid met haar mobieltje een foto van de zonsondergang te maken!?!

Alle gerechten werden door de eigenaresse zelf aan de verkeerde tafeltjes gebracht, elke keer weer. Zo ook onze Griekse salade. Haalde ze bij een andere tafel vandaan met de opmerking dat men er nog niet aangezeten heeft!?! Wij vroegen ons af of het überhaupt wel voor ons was want met een enorme berg groenvoer bovenop leek het niet bepaald op een Griekse salade. Oh, is dit niet Grieks??? Met haar hand (!!!) en een lepel haalde ze, gewoon bij ons aan tafel, al het groen eraf en vroeg of dit nu dan wel een Griekse salade was!?!

Andere klanten werden zonder enig vriendelijke uitleg, kortaf medegedeeld dat zij niet in aanmerking kwamen voor het tafeltje op het balkon dat net vrijgekomen was maar de mensen die als laatste binnen waren gekomen. De manier waarop.....

Om een nog langer verhaal maar in te korten..... Het gedrag van zowel de eigenaresse als het hulpje was ver beneden peil, werd als zeer onprofessioneel, zeer klantonvriendelijk en vreselijk irritant ervaren. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het gebeuren rondom het afrekenen.....

23 augustus 2017 beoordeeld

Wij lieten de keuze meermaals aan de bediening over, en dat was altijd top ! Vriendelijke, gastvrije Grieken die je graag in de watten leggen ! Een aanrader !

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening leek ongeïnteresseerd.
Vis zeebaars was zeer flauw. Moussaka lekker. Souvlaki matig.
Je kan veel beter in de haven eten.
Leuker en lekkerder.
Uitzicht is het pluspunt van Betty's.

Reizigers die Betty's Restaurant bekeken, bekeken ook

In Betty's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!